Joachim_F Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Runic Games vil ha Diablo-klonen Torchlight på nye plattformer. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg begynte å lure på om de var blitt stormannsgale, men det var heldigvis en XBLA/PSN-release de snakket om. Jeg tror spillet er litt for lite omfattende til at det ville fått noen særlig god mottakelse om man gir det ut i butikk på konsoll, til tross for at det finnes i butikk til PC. Lenke til kommentar
Scuba Tony Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Fantastisk!!! XBLA er det beste som noen gang har hendt spill mediet. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 ihvertfall e gledelig grunn til å se frem mot jul. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Godt fornøyd med at de konsentrerer seg om Torchlight 2 og ikke mmo i øyeblikket, har litt vanskelig for å se hvordan et torchlight mmo skulle blitt noge særlig mer en meh. Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nice! Likte demoen Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Dette kan faktisk bli bedre på konsoll enn PC. Museklikk-spam er jo gått ut på dato... og senebetennelsen hindret meg med å skaffe meg dette. Dersom vi i tillegg får multiplayer på konsoll er det bare å glede seg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Museklikk-spam er jo gått ut på dato... Tvert om, hvis antallet profilerte og mindre profilerte klikkspam-spill som skal lanseres de neste årene skal være noen indikasjon. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Smart trekk siden Diablo III blir kunn for PC. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Smart trekk siden Diablo III blir kunn for PC. Det er jo fortsatt mulig Diablo 3 kommer til konsoll da, selvom det ikke er prioritert hos Blizzard. LINK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå