paarsand Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hehe!! Altså, jeg datt over denne nå, mulig det er "old-news" men jeg synes like gjerne at norge burde kommer høyt på denne listen.. http://www.project-dolphin.nl/ last ned klienten så ser vi hvor høyt vi klare å få nasjonen vår. :wink: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg er med Ligger litt dårlig an foreløpig, men skitt au. Kan like gjerne være med. Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 tror jeg har 1000 tastetrykk eller noe sånt. synes norge var ganske laber på listen. men konseptet virker ikke veldig aktivt. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg er også med Edit: etter å ha tenkt meg litt om og lest litt rundt omkring har jeg nå avinstallert hele programmet og er ute. Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 fett. Norge har jo nesten ingen brukere, så vi får ****** meg få opp stats'en litt her! Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 hihi, det er bannefilterthingy her jo.. kjøss ble litt misvisende Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Så dere er ikke skeptiske til at noen skal sitte og overvåke tastene deres? Sier ikke at noen ser hva dere skriver, men what if? Hvor mange av dere har "åpnet" klienten og forsikret dere om at det ikke er "hybelkaniner" der? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hvilket av de norske lagene er dere med på? :-? Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg er ikke med på noe norsk lag, jeg er bare fra norge.. og da regger de tastetrykkene som country team... Lenke til kommentar
chop Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 hva er vitsen? "jeg har flere tastetrykk enn deg på project dolphin" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå