Lars Wærstad Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Streamingtjenesten Mubi kommer i oktober. Les hele saken Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Skal ikke mye till fror å overgå søppeltjenesten til MS, Zune. Ingen teksting, lite utvalg og ingen barnefilmer er på norsk. Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 hvilken film er den siste der med kinamannen og monsteret? alone in the dark eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Endelig virker det som det er noen som har forstått det. Vi vil ikke ha noen vanskelig løsning og betale for hver enkelt film i dyre priser (sikter til Voddler), men heller en hundrings i måneden og fri tilgang! Perfekt, gleder meg til det kommer. Skal kjøpes på dag 1! Er det forresten filmer i HD? Endret 23. august 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Så lenge jeg ikke trenger PSN Plus og det har muligheten for teksting har det allerede slått Zune for min del. Latterlig lite filmer tilgjengelig der, til tross for lovende ord om økende bibliotek. Lenke til kommentar
Yxeflens Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 hvilken film er den siste der med kinamannen og monsteret? alone in the dark eller noe? The Host. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Endelig virker det som det er noen som har forstått det. Vi vil ikke ha noen vanskelig løsning og betale for hver enkelt film i dyre priser (sikter til Voddler), men heller en hundrings i måneden og fri tilgang! Jeg likte bedre alternativet å betale 3 euro for en film. Det er nemlig begrenset hvor mange filmer jeg spontant kommer på at jeg vil se. Det er jo klart at det å ha valget mellom abonnement eller enkeltkjøp er en utelukkende positiv ting, men jeg ser foreløpig på streaming som en slags nødløsning når det er kveld og jeg ikke har noen film å se. Hittil har det dog vært på grunn av dårlig utvalg på Zune. Om dette får et skikkelig utvalg og god bildekvalitet (for det er bare å innrømme det, Zune har digg bildekvalitet) kan det godt hende jeg snur på flisa og kjøper et abonnement. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Gleder meg enormt til denne tjenesten. Fantastisk at utvalget kommer til å bestå av kvalitetsfilmer og ikke en haug med b-produksjoner. Vil gledelig betale 100,- i måneden for en slik tjeneste. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ikke så dumt heller at man kan se noen av filmene gratis, mot litt reklame! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Tror nok jeg heller holder meg til fysisk kopi. Men det er iallefall et steg nærmere en veldig god tjeneste! Jeg regner med filmene ikke streames i HD? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Dette virker lovende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå