Gå til innhold

Trailer: GoldenEye 007 (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å få prøvd det! Men synes det var en utrolig dårlig trailer, alt ble gjort så kjapt og uoversiktlig.

Det er fortsatt mye hemmelig med hvilke områder de velger å lage multiplayerbrett av denne gangen, og de tre som introduseres i denne videoen (memorial, facility og jungle) vises her for første gang, så det er mer en teaser enn en trailer ja. Poenget er vel å få fram budskapet om "GoldenEye is back. Get your friends." - noe jeg planlegger å gjøre :)

Trailer 2 (Trailer 1 er

, men den er stort sett det samme + noen klipp fra en "fokustestgruppe" som blir fortalt om spillet for første gang):

De første minuttene av singleplayer (begynner cirka 1:30):

Lenke til kommentar

Eneste forutsetning for at dette spillet lykkes, er at de beholder det mest mulig likt originalen.

Jeg er ikke så sikker på det. Se på Perfect Dark XBLA. "Alle" gledet seg til denne remaken, men så snart det var ute - så var det glemt. Hvorfor? Fordi at uansett hvor bra originalen var, så var det nøyaktig samme spillet om igjen bare med HD-oppløsning og "feil" håndkontroll.

Derfor tror jeg det er viktigere å få til et nytt GoldenEye som kan spille på de nostalgiske trådene fra originalen (heftig multiplayer, stemningsfull singleplayer) samtidig som det er noe nytt og spennende. Jeg gleder meg faktisk mye mer til dette - enn jeg hadde gledet meg til den kansellerte XBLA-porteringen.

Hvis dette GoldenEye-spillet klarer å overbevise anmeldere om at FPS på Wii kan være bra (noe vi som spiller Wii vet at det kan være), og at HD og den beste grafikken ikke alltid er det viktigste - slik at det får jevnt over en positiv mottakelse så vil dette selge veldig godt, akkurat slik både COD World at War og COD Modern Warfare Reflex gjorde. At det bundles med en Golden Classic Controller Pro vil nok også både øke interessen blant tidlige kjøpere, samt forlenge salgskurven betraktelig. Med anmeldelser over 80% blir dette det mestselgende FPS-spillet på Wii hittil. 2 millioner på verdensbasis er ikke uoppnåelig her. (Begge de siste COD-spillene til Wii har solgt godt over 1 million)

Lenke til kommentar

Om dette spillet blir en hit eller ikke kommer nesten 100 prosent an på multiplayaren. Å ha et godt belønningsystem, slik at du ønsker å spille mer, er ekstremt viktig. Du skal ønske å bli bedre å komme i eventluelt høyere level.

Kontrollen må jo selvsagt vere bra også, men det tror jeg Activison har bra "kontroll" på.. ( hihi ) Men uansett så kan spillet bli en slager for folk som ønsker seg et nytt onlinespill! At det er på WII gjør det meget spennende. Og om de får oss like hekta som jeg var på MW2 så har de gjort en bra jobb! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...