Gå til innhold

Nye Koss iPorta Pro er her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har egentlig ikke savnet mikrofon noe særlig på mine slike hodetelefoner. Eneste nytte jeg kan se i disse er dersom man ferdes i områder med mange mennesker, gjerne på en buss, trikk eller i en butikk stappfull av folk. Andre steder hvor det er stille gjør det egentlig veldig lite om mobiltelefonen faktisk ligger i brystlomma eller noe slikt, da hører faktisk den du prater med deg helt fint. (har fungert bra på alle de telefoner jeg har hatt siste årene.) Eneste ulempa er vel riktignok at man må klikke på mobilen for å svare på samtalene.

 

Det jeg savner mest fra Koss er bluetooth-hodetelefoner. Jeg har lest om slike, men merkelig nok ser det ikke ut til at det allikevel eksisterer. Iallefall ikke i noen av bergens butikker, hvor jeg har trakket litt rundt fordi jeg trodde slikt eksisterte.

 

Ellers synes jeg det er forbannet dumt å slenge på den i-en. Man kan jo risikere at ene foten trakker inn i epleland om man kjøper disse her, og det kan man jo ikke ha noe av. Tenk om man skulle ryke til og også ende opp med begge føttene i epleland, da er det virkelig gjort, og det er altfor sent å se tilbake. En gang dum, alltid dum. Eller kanskje ikke. Eller kanskje allikevel. :)

 

Et ordentlig navn hadde nok absolutt latt seg gjøre, og hadde dem bare klart å drite i den i-en tror jeg faktisk slike hodetelefoner kunne solgt langt bedre.

Lenke til kommentar

Atle, bare fordi folk like andre produkter enn det du gjør betyr ikke at de er dumme? Fordi de like Apple sine produkter så er man dum? Hvem er det egentlig som er dum og respektløs her? Alt handler om smak og behag. Folk er forskjellige. Noen er ute etter den nyeste teknologien billigst mulig, mens andre er ute etter design og merke, andre liker noe som er billig og enkelt, mens andre foretrekker det dyreste og beste. Folk er faktisk forskjellige. Men mange nerder, IT.folk, teoretikere og techguruer etc. klarer aldri å forstå det. De eneste som ikke er "dumme" for dem er de som er enige med dem. God natt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...