JosseF Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Hei, er det noen som har peil på dette? Jeg har akkurat flyttet til Bodø i en leilighet der det var en ganske så identisk som på bildet under, kabeltvboks i veggen. Jeg kobla til tv'n og fikk 17 kanaler, men hvor i alle dager er Viasat 4? Tror det står Teleste på boksen. Please, hjelp meg, Viasat 4 er et must! Endret 20. august 2010 av Josse Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Boksen spiller ingen rolle; er du sikker på at kabeltv-selskapet ditt faktisk leverer Viasat 4 som en del av grunnpakken (og uten digital dekoder)? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Viasat 4 sendes bare digitalt, så du må nok skaffe deg digital dekoder ++ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Viasat 4 sendes bare digitalt, så du må nok skaffe deg digital dekoder ++ Eh, jeg har helt vanlig kabel tv, ikke noe digitale dekoder greier, og jeg får Viasat 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå