Gå til innhold

F1 2010 - Diskusjon

Skal du kjöpe?  

21 stemmer

1. 1. Skal du kjöpe F1 2010?

• Jada, har forhândsbestilt!
      5
    • Ja
      13
    • Nei
      3
  2. 2. Hvis ja, hvilken plattform?

• PC
      8
    • PS3
      8
    • X360
      5

Anbefalte innlegg

f12010_206604.png

Med ca 1 Mâned igjen til lansering, er det pâ tide â ordne et felles sted â diskutere dette spillet :)

Codemasters har fâtt den vanskelige oppgaven med â lage et bra spill til oss krevende Formel 1 fans. Med introduksjon av masse elementer som ikke har vaert i noe F1 spill för, og fra og med 23 september(24 i UK, 22 i USA) vil F1 fans med Xbox 360, PC og PS3 fâ tak i F1 2010. Codemasters kan tingene sine nâr det gjelder bilspill, og jeg hâper pâ en fin overraskelse :)

http://www.youtube.com/watch?v=I3WNFj1047o

Minimum Requirements PC

Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4GHz or Athlon X2

Memory: 1 GB RAM (2 GB Vista® / Windows 7)

Hard Disk Space: 12.5 GB free hard drive space

Video: GeForce 7800 / Radeon X1800 or above

Sound: DirectX® Compatible Sound Card or motherboard audio

DirectX®: DirectX® 9.0c

Other Requirements: Online play requires log-in to Games For Windows - Live.

Endret av Lt.Corsican
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vurderte det til PS3, men jeg ender opp pâ PC mest fordi PS3'en er for det meste opptatt av familiemedlemmer :p

Ang bestilling:

Komplett er nok det billigste, med en pris pâ 299(!) for PC, 399 for X360 og 349 for PS3.

Gleder meg kraftig til karrieremodusen, F1 Career Challenge er nok modent for â bli pansjonert, men varmer opp med det fram til 23! :p Ogsâ blir det göy â pröve nye banen i Korea en mâned för löpet i det hele tatt skal kjöres ;)

Endret av Lt.Corsican
Lenke til kommentar

Tror jeg må ha dette spillet. Ser meget bra ut og jeg regner med at alle banene fra årets mesterskap er med, inkludert fantastiske Spa i Belgia? Kommer ut en del bilspill i høst og denne er nok den jeg har mest tro på. Nfs Hot Pursuit ser heller ikke så verst ut.

Lenke til kommentar

Kjöpte fra Steam som mer eller mindre matcha prisen med komplett(helt likt faktisk, 340 hos komplett med pickuppoint som er 5 min fra huset og 340 for Steam og preload, valget er enkelt :p).

For de som vil spille multiplayer eller bare snakke om F1 er Steam taggen min joyu12.

Til BioDex: Alle banene er med, inkludert Spa(Personlig er Monaco og Monza mine favoritter, Imola var pâ toppen, men det er ikke med i kalenderen lenger :/). Korea banen, som ikke engang er helt ferdig er ogsâ inkludert i spillet. Regneffektene er det sykeste jeg har sett noen gang for â si det mildt! EGO 2.0 motoren er ogsâ elsk!

Oppdaterte förste post med requirements for PC versjonen ;) Faller nok pâ Low-Medium kategorien mens jeg venter pâ â oppgradere.

Endret av Lt.Corsican
Lenke til kommentar

Hvis anmeldelsene er gode blir dette et definitvt kjøp. Er lat i dag og orker ikke å sjekke, men er det slik at et F1 2011 også kommer? Akkurat som NHL serien o.l?

Ja, dessverre. De jobber allerede med F1 2011. Jeg har også sett et intervju hvor det nevnes at det er mange bra ting som kommer i F1 2011. For min del er det helt skivebom å skryte opp oppfølgeren til et spill som ikke har kommet ut ennå. Jeg får liksom følelsen av at det spillet som kommer ut nå består bare av det de rakk å få med. Jeg tror det blir et fett spill men jeg er ikke veldig positivt til en spillserie der det kommer ut et nytt uavhengig spill hvert år med ørsmå forbedrelser. Det hadde vært å foretrekke at det ble solgt en expansion pack hvert år som tar for seg de viktigste endringene i baner, regler, biler og team. Selve kjøringen bør være på plass fra første øyeblikk. Det bør ikke være slik som i Dirt og Grid hvor det er en klar fordel å bruke automatgir.

Anmeldelser: http://community.codemasters.com/forum/f1-2010-game-1316/424491-f1-2010-reviews-90-8-overall.html

Jeg har forresten forhåndsbestilt fra Komplett, men jeg ser at prisen er ca det samme på Steam. Jeg er rimelig lei av fysiske disker, så jeg ønsker å kjøpe derfra. Da er jeg i tillegg sikret å få det på utgivelsesdagen. Problemet er bare at jeg finner ikke noen avbestillingsknapp i min åpne ordre hos Komplett. Må man sende mail for å avbestille?

Lenke til kommentar

Ja, og Abu :)

Gleder meg ganske mye nå! Må varme opp med litt R1 klasse bil i Forza 3 på Japan GP, selv om det ikke er helt det samme :)

R1 er ganske fine still :) Catalunya er vel brukbar og ;)

Varmer opp med 1997 og 2010 mod i rFactor, 20 runders löp med 2 stop strategi og sterkt multiplisert bensinbruk og Safety Car som kommer ut er morsomt :p

Tror jeg kommer til â kjöre 8-10 runder pâ distanse i karriere, liker litt mellomdistanse, men ikke for langt. 20 er fint det og, men jeg liker best litt kortere, men alikevel bittelitt lengde. 7 ârs karriere er ogsâ sikra, Lotus here we come!

Bare â si fra hvis noen vil kjöre litt online pâ PC ;) Gamertag for GFWL(Games For Windows Live) er aHero.

Endret av Lt.Corsican
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...