adale Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg vurderer hvilken jeg skal kjøpe. Selv om Dell'en er mye billigere, må jeg jo kjøpe WLAN-kort og Bluetooth-kort, dersom jeg trenger dette. Disse kortene koster jo ca. 1000 kr per stk (CompactFlash) Unntatt dette og skjermene, er jo disse 2 veldig like på ytelse. Er det noen som har noe negativt med Ipaqen, foruten prisen? (ca. 7000 ny) Dell'en koster ca. 3200 kr hos Dell. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Så vidt jeg har skjønt, er det ikke Compact Flash plass på Ipaqen. Du må dermed kjøpe en stor og stygg jakke, som øker både vekt og størrelse (og får den til å se stygg ut) dersom du ønsker å bruke CF kort, eller andre ting som f.eks CF-GPS. Lenke til kommentar
Tja Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Så vidt jeg har skjønt, er det ikke Compact Flash plass på Ipaqen. Du må dermed kjøpe en stor og stygg jakke, som øker både vekt og størrelse (og får den til å se stygg ut) dersom du ønsker å bruke CF kort, eller andre ting som f.eks CF-GPS. At det ikke er CompactFlash på Ipaq'en teller bare mhp. billigere og større minnekort. GPS vil du lett kunne koble til vha. Bluetooth, ellers vil du kunne bruke SD-plasser for SDIO (altså samme funksjonalitet som CompactFlash). Vær også obs på at Ipaq'en får du for ned mot 6.000 nå... Kjenner ikke til skjermkvaliteten til Dell, men svært få klarer å matche den til Ipaq'en. Se heller ikke bort ifra hvor kjekt det er å ha både Bluetooth og WLAN innebygget. Synes selv at designet på Ipaq'en er bedre. IPAQ !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå