TST Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Masse informasjon om årets utgave. Se filmen nå Lenke til kommentar
henderico Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Dette virket lovende! Eg har kjøpt både Fifa og PES gjennom årene, og har i det siste hatt Fifa som favoritt. Men alle mulighetene til å "Edite" så mye, og om det i tilleg er kraftige forbedringer i gameplay så tror eg dette blir bra! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Liker de nye trikse-mulighetene. Blir nok et kjøp når redigerte option-filer blir lagt ut på nett med korrekte drakter og navn. Lenke til kommentar
Mirrox Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Syntes animasjonene virket noe stive og unaturlige men det kan være meg. Det ser uansett lovende ut og det hadde været artig å falle for noe annet enn FIFA for en gangs skyld. Lenke til kommentar
mjelcus_InnleggNO Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Tror nok det blir Fifa i år også... Har aldri vært noe PES gutt, og når man ikke kan være favoritt laget sitt fra England engang, kommer eg nok ikkje til å bli det! Desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå