Joachim_F Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Klassikeren gjenoppstår med 3D-grafikk og andre nyheter. Les hele saken Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Æsj, jeg er møkklei all ørkenen som alltid skal være med i spill i disse afghanistantider... Liker heller ikke den nye grafikken, vanskelig å sette nøyaktig ord på det, men ja, falt ikke i smak basert på de tre vedlagte bildene ihvertfall. Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Likte bileta meget godt eg, og hugser eg spelet rett så er det vel ein del områder som ikkje er ørken. Trur ikkje det er noko å frykte. Håpar på litt fleire våpen, meir modifikasjonar. Godt dei endrar på brukargrensesnittet. Ein del ting var absolutt umogeleg å finne ut av på eigen hand. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 3D-grafikk kan ikkje vere isometrisk! Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jagged Alliance 1 skulle fixa gfx på Men unsett konge spill Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Fantastisk! Av en ellers imponerende spillhøst i vente, slipper jeg alt i bytte med JA3 eller JA2 i ny drakt. Blir det PC eksklutivt kjøper jeg faktisk ny PC utover bærbar, bare for dette. Gleder meg! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 3D-grafikk kan ikkje vere isometrisk! Står da med en gang i den artikkelen at det er 3D grafikk presentert i 2D? Lenke til kommentar
tåa Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ja, nettopp. 2D-grafikk, med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå