Batteripakke Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 at det kommer fra ubisoft er god nok grunn til ikke å kjøpe det. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 FY FADER Så Fet!!. men det er vel PS3 ekslusivt eller? Såg du ikke XBOX360 iconet på slutten av videoen eller? leste du hele innlegget mitt? jeg satt å studerte plattformen under videoen, og der sto det PS3, fikk en klump i halsen, den er jo borte nå etter jeg leste overskriften da Se når jeg svarte deg, du redigerte så innlegget ditt etter jeg kommenterte deg....dårlig forsøkt å "redde" tabben din gutt. :rolleyes: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Lol, nei. Han Redigerte innlegget sitt flere timer før du kok inn i bildet. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hvis AvidGamer ikke bor i et alternativt univers hvor tid fungerer anderledes, så har Lakus rett Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Minecraft HD? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Populus: the beginning anyone? Tenkte på det samme, herregud for et underholdende spill. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Edit. *nevermind* Endret 23. august 2010 av XanderZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå