Joachim_F Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kan Cities in Motion ta opp kampen med klassiske Transport Tycoon? Les hele saken Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Det står da 5 forskjellige typer transport og 30 kjøretøy i videon? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Dette så faktisk utrolig morsomt ut! Gleder meg til å prøve sandbox editoren og skape min egen by, Trondheim kanskje, og så sette opp et digert transportnetverk Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Ser artig ut, digger by-simulator spill, så kommer sikkert til å skaffe dette. Kanskje vi får multiplayer på dette også. Haha. EDIT:/ Etter å ha sett traileren, ble lysten større. Ser ut som de er de første som legger vekt på logistikk delen, i forhold til SimCity serien. Konge! Endret 20. august 2010 av Orrie Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Spiller fortsatt Transport Tycoon via openTTD jeg, hadde vært strålende om vi fikk en moderne utgave av dette. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kan bli bra dette, om det har noe av samme dybde som TTD. Vi får se Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Dette ser veldig interesant ut, gleder meg Lenke til kommentar
obcilion Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvis de gjør det riktig kan det bli dritbra. Håper dette blir bedre enn locomotion.... Lenke til kommentar
karlif Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 30 kjøretøy på 100 år fordelt på 5 forskjellige transporttyper må da være fryktelig lite.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Jeg liker å pusle med openTTD selv, så dette er koselige nyheter. Eneste er at det kanskje blir mer geografisk konsentrert enn i TTD, siden fokuset her tydeligvis ligger på transportinfrastruktur inne i byer, heller enn mellom byer. Ellers kunne det jo være morsomt å lage Bergen, bare for å vise Tide/Skyss hvordan det skal gjøres. Endret 20. august 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Artig! Jeg holdt på med OpenTTD i ferien (det er ikke mye den gamle laptop'en kan dra) og liker absolutt denne typen spill. Håper de får det til (slike spill har lett for å ha en eller annen stygg desigsvaket som dreper hele gleden). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) 30 kjøretøy på 100 år fordelt på 5 forskjellige transporttyper må da være fryktelig lite.. Kanskje litt snaut, men det er bedre med få og veldig forskjellige kjøretøy enn drøssevis av nesten like. Når jeg spiller OpenTTD bruker jeg vel neppe noe mer en 30 forskjellige kjøretøy i praksis (og der frakter en jo også andre ting enn bare folk). Du finner jo ganske raskt de "beste" og bruker dem hele tiden. Endret 20. august 2010 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå