Øystein.F. Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Messa er open for publikum, helvete er kaldare enn dette. Les hele saken Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Derfor reiste jeg hjem onsdag kveld Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kylling! Selv om det er trangt om plassen, så har vi mange, veldig gode grunner til å være på messa både torsdag og fredag. Det får du lese mer om i ukene som kommer :-) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Eg skal ikkje nemne spesielle namn, men det kjem nok sannsynlegvis eit intervju eller to på Gamer.no snart som omhandlar knyttnevar og føter i Capcom-regi. Dette lukter vel sterkt av Street Fighter x Tekken? Eller Marvel vs Capcom? Endret 20. august 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jajajaja. Var flere dager ifjor, så man trenger jo ikke det hvert år. Dessuten fikk jeg se det jeg ville, og siden dere har så bred dekning kan jeg lese om alt det andre som ev. måtte være interessant, så slipper jeg å være i det såkalte "HELVETE" God deal det syntes jeg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvis svineknokene fremdeles hang fast på en levende gris da de ble servert, så forstår jeg hvor skuffelsen kom fra. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Må komme meg ditt neste år, eller året etter der. Håper da det blir noe knask som vises frem da. Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Messa er open for publikum, helvete er kaldare enn dette. Les hele saken Haha, Øystein Artig start på artikkelen (Jenter + bikini + øystein + heis = wheretolook), synes ikke synd på deg for å si det sånn =) Lenke til kommentar
Keymahan Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Flott heistur da! Artige artikkel, merkelig nok så fant jeg heis-og mat temaet mest artig akkurat nå.. hehe.. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvorfor ikke bare åpenlyst nyte synet for så å gi et kompliment? Ingenting frekt med det. Det er en grunn til at de har kledd seg sånn, og da må de bare forvente at de får litt ekstra oppmerksomhet. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Svineknoke er Nasjonal rett i Tyskland, Svineknoke og en kagge med øl ink Hank skal man absolutt ikke klage på!!. Mannfolk mat!. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er det en ulempe med lettkledde damer? Lenke til kommentar
LiquidSun Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Best of Gamescom: Gran Turismo 5 Hardware Accessories: PlayStation Move Best Console Game: Gran Turismo 5 Best Mobile Game: Super Scribblenauts Best Online Game: Guild Wars 2 Best PC game: Crysis 2 Best of Family Entertainment: Epic Kirby's Yarn Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ikke noe galt i å småkikke litt, bare du ikke stirrer med munnen siklende åpen og øyne så store som tallerkener. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hahaha, gleder meg å lese disse reisebrevene. De er skrevet med såpass mye ivrighet, innlevelse og informasjon at jeg klarer meg her hjemme - IKKE i en bølge! Keep on delivering Lenke til kommentar
IsNoGoOd- Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 har dere ikke kikka på diablo 3 enda? gi faen i dem andre spilla! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå