V. Haugen Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Sony: - iPhone er beregnet på å sende meldinger til bestemor, ikke spille spill! Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Men Bestemor er da hyggelig! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Haha bra jobba sony så sant så sant Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Virker tydeligvis som Sony ikke har prøvd en iPhone og hva den kan gjøre... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Nok en gang en arrogant og barnslig holdning fra Sony. Hvis dere ikke liker iPhone, hvorfor bruke tid å krefter på å kritisere? Hvorfor kan dere ikke selv prøve å lage DERES EGET kule produkt med fint design, så kan dere kanskje også få flere kjøpere som faktisk vil ha produktene deres? Den arrogante holdningen kommer dere ingen vei med Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 ikke noe mer Arrogant og barnslig enn PC vs. Mac reklamene til apple Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Og ikke noe mer arrogant enn når Apple kritiserer andre mobilers antenne istedet for å endre på sin egen.. Apple er og kommer alltid til å være et DESIGN produkt, ikke en ordentlig bruksgjenstand.. DET vet alle, spesielt de som har en iPhone... :-)) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Om den ikke er en bruksgjenstand lurer jeg jaggu på hvordan jeg får gjort alt jeg kunne drømme om at en mobiltelefon kunne gjøre på den. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Skjønner ikke hva vitsen er med å håne en annen konkurent på den måten. Det er veldig bortkastet tid og penger. Hvis Sony er så sjalu at de faktisk må lage en reklame sånn som den, så burde de ta seg sammen! Greit nok at alle kan ha sin mening, men dette er bortkastet. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 hmmm, denne reklamen var altfor snill med apple, de skulle vært mye slemmere f. eks gitt en steve jobs look alike en på trynet for å lage verdiløse pynteprodukter Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Lakus skrev (På 23.8.2010 den 14.27): Om den ikke er en bruksgjenstand lurer jeg jaggu på hvordan jeg får gjort alt jeg kunne drømme om at en mobiltelefon kunne gjøre på den. Fanboy alert! Neida, men Iphone som spillmaskin blir et kompromiss i forhold til spillemaskinen PSP. Som brukgjenstand derimot er den fabelaktig, det er uten tvil den beste mobiltelefonen jeg noensinne har hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg