FireStorm-C4 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://www.redmondpie.com/playstation-3-ps3-usb-modchip-drive-runs-games-without-disc-video/ måtte vel komme Lenke til kommentar
Einride Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Tar det der med ein diger klype salt fram til ei meir truverdig kjelde kan bekrefte det, eventuelt avkrefte det. Både PSX-Scene og websida til PS Jailbreak er nede, truleg grunna ekstremt høg trafikk, så det går vel eit par dagar før ein veit så mykje meir om det. Og du kan forhåndsbestille dongle til $170 hos OzModChips. Hah Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Dette fungerer mest sansynlig og det virker som at de har tro på at Sony ikke kan lage noen sperre for dette. Blir solgt i flere fysiske butikker blant annet i Sverige hvor de leverer livstidsgaranti på at produktet virker. Lenke til kommentar
Kongen_InnleggNO Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det har blitt gjort tiltak mot dette: http://www.itavisen.no/849540/naa-stopper-sony-ps3-piratene Lenke til kommentar
Jevrio_InnleggNO Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ja, de er smarte å banner de som logger på PSN.. fra PSN. Hva er nytt med dette? Er for lengst bannet fra XBL jeg.. at sony gjør samme er da ikke overaskende. (Jeg ble pga jeg tok ut MW2 plata samtidig som jeg logga på, antar jeg logga på først.. men, har ikke savna det. Hadde ikke gold tho) Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Klarer ikke å se for meg at jeg kjøper en usb til 800 kroners som i verste fall kan få meg bannet fra PSN, vil fortsatt ikke kunne spille online på disse spillene. Glemmer jeg nå at jeg har brikken inne i ps3n vil det koste meg hele 2500 elns + 500 trophies. Lenke til kommentar
Jevrio_InnleggNO Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Klarer ikke å se for meg at jeg kjøper en usb til 800 kroners som i verste fall kan få meg bannet fra PSN, vil fortsatt ikke kunne spille online på disse spillene. Glemmer jeg nå at jeg har brikken inne i ps3n vil det koste meg hele 2500 elns + 500 trophies. USB-pennen koster ca like mye som 2 PS3 spill, og du vil ikke trenge kjøpe flere spill. LOGG AV PSN, og lag OFFLINE bruker, så er du trygg med dine trophies. Har personlig ingen nesten, så driter i om jeg mister den ene jeg har. Du kobler fra nettet og sånt, og logger på offline bruker, så tar du i brikken. Glemmer du det der inne ..lol. Er bare å gjøre det til en vane å logge av PSN og ta ut brikka. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Evt. gå over til wired oppkobling for lavest mulig ping og dra ut kontakten når man skal chippe. Konsollene fortjener litt piratkopiering etterhvert, da det er så umåtelig mange drittspill mellom gulltitlene på de Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 http://www.ps3news.com/subdomain.php?pagename=ps3-jailbreak Har blitt en liten liste med spill som dette fungerer med. Kommer vel mange snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå