Joachim_F Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Bracken Tor er et eventyrspill av den gufne typen. Les hele saken Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Høres spennende ut! Blir nok en torrent når det er nesten ett halvt års forskjell i lanseringstidene mellom landsdeler... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Høres spennende ut! Blir nok en torrent når det er nesten ett halvt års forskjell i lanseringstidene mellom landsdeler... Eller en import fra play.com kanskje? Er vel ganske stor sannsynlighet at du kan kjøpe det derfra siden det lanseres i Storbritannia rundt Halloween. Er viktig å støtte slike spill som dette slik at det kommer flere Jeg personlig er mer fan av tredje persons pek-og-klikk spill, men kommer nok til å kjøpe meg dette også. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det kommer helt an på prisen selvsagt nouse4aname. Jeg betaler ikke 100+ kr i avgift for å fortolle en vare som dette. Da torrenter jeg istedet og bestiller når varen slippes i Norge. Støtter alltid gode spill, og kjøper gjerne både fysisk og digital kopi om spillet er bra :-) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Høres spennende ut. Jeg venter jeg, til det kommer hit. Etter å ha smaket på navnet, synes jeg det er et skikkelig stilig navn. Bracken Tor... Endret 19. august 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå