Joachim_F Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Deep Silver har røpet Risen 2 og Sacred 3. Les hele saken Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Risen var fantastisk, har ikkje sett noko av samme kaliber siden Gothic 2. Gleder meg til oppfølgeren. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Woohoo! Dermed var rykta om ein Risen-oppfølgjar bekrefta. Risen 2 er for min del utvilsomt det mest spennande kommande rollespelet. Eg har spelt gjennom Gothic-spela og Risen fleire gongar. Ingen lagar "åpen verd"-rollespel betre enn Piranha Bytes, det er i alle fall mi meining. Kay Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Risen var ikke et bra spill. Dermed Sacred var you det samme som navnet. Sacred var sacred! Risen hadde en altfor liten verden, og Bossen var jo sååå lett og drepe! Bra grafikk osv. Men jeg vil heller kjøpe Gothic 4 enn Risen 2. ELLER det kommer an på om Risen har en stor og fin verden og en skikkelig vanskelig boss og drepe osv. Men uansett, risen var ikke det beste.. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Gleder meg til Risen 2. Risen 1 var nok sterkt preget av safing etter turbulensen som stammet fra Gothic 3, og jeg har stor tro på at Pirahna Bytes forlater oppskriften litt mer prøvende enn de gjorde i Risen. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 @Gameslayer Det er sjølvsagt lov å ha forskjellige meiningar. Sjølv synest eg Risen var svært bra, sjølv om eg er einig med Aspiranten i at det var i overkant likt tidlegare spel frå Piranha Bytes. Dei kan gjerne fornye litt meir. Eigentleg synest eg Gothic 3 representerte ei fin utvikling for Gothic-serien, sjølv om det vart gitt ut i uferdig tilstand. Eg forstår ikkje heilt kvifor du ser meir fram til Gothic 4 enn Risen 2. Dersom forventningane er basert på Gothic 1-3, gir det ikkje heilt meining, sidan dei spela var utvikla av Piranha Bytes, samme utviklar som no lagar Risen-serien. Spellbound, som lagar Gothic 4, har vel ingen tidlegare "åpen verd"-rollespel på rullebladet. Det blir spennande å sjå korleis dei klarar seg, men om dei når opp til Piranha Bytes sitt nivå, blir eg i alle fall svært imponert. Kay Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) We salute you!! og jippi. Blir det snakk om konsoliering her også begynner jeg seriløst å grine. edit rettet opp en merklig setning )... Endret 19. august 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Likte ikke Risen 1 så veldig godt, men kan sikkert gi toeren en ny sjanse. Sacred var vel noe alla Diablo, stemmer det? Lenke til kommentar
nuffenuff Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Risen 2? Det var gode nyheter! Håper de satser mer på en åpen verden og mindre på skinnegang under jorda. Misforstå meg rett, risen er helt topp, men landjord-delen var bedre enn undergrunnsdelen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Risen var konge, kliner de til med litt større verden og mye fler items hopper jeg i taket av glede! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå