VEH_InnleggNO Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Konami bringer en ny utgave av spillet til Vesten. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg gleder meg noe inni hampen til dette. Kan til og med ende opp med å kjøpe Move bare for opplevelsen! Har aldri helt fått overbevist meg selv om å kjøpe en Wii for å spille No More Heroes, men nå kan jeg legge hele diskusjonen på hylla frem til neste forlokkende tittel kommer ramlende. Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Har 2ern til Wii og kan si jeg gleder meg enormt til å se dette spillet i HD. Et utrolig morsomt spill, og jeg tror med en HD oppgradering vil det bli enda bedre. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Simply awesome. Jeg regner med at NMH2 også kommer til PS3 etterhvert? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Etter det jeg har hørt så er ikke 360/PS3-versjonen så mye å skryte av. Den har visstnok lang loading og en del glitcher. Klarer de å gjøre noe med dette før den europeiske lanseringen så kan det hende jeg skaffer meg 360-versjonen. Endret 20. august 2010 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå