Joachim_F Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Rydd unna alt som kan knuses, nå kommer slåssing til Kinect. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Dette er vel det eneste spillet (i begynnelsen) som får meg til å evt kjøpe Kinect. Kan bli morro Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Supert!! Det må jeg ha! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 SITAT Per Bjarne I dette spillet får du bruke din egen kropp som kontrollsystem, og skape 70 ulike typer slag, spark og andre angrep inspirert av ekte kampsport. Hva er vitsen med Kinect hvis man bare aktiverer forhåndsanimerte slag? Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 SITAT Per Bjarne I dette spillet får du bruke din egen kropp som kontrollsystem, og skape 70 ulike typer slag, spark og andre angrep inspirert av ekte kampsport. Hva er vitsen med Kinect hvis man bare aktiverer forhåndsanimerte slag? Mestring ved å linke slag/spark for å få en flyt, og mosjon? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Sant nok, men skulle allikevel likt å se et slikt spill hvor jeg gjorde mine helt egne angrep selv. Lenke til kommentar
tct93 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det blir gøy å spille 2-player på det her. Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Enig med teletubbiekid her. Tror Kung fu live blir bedre. Men vi får håpe det vil bidra til økende forespørsel til simulatorer Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Enig med teletubbiekid her. Tror Kung fu live blir bedre. Faktisk Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Det er nettopp dette jeg føler Kinect er skapt for. Men da burde det muligens vært i førsteperson, for å gi hakket mer innlevelse. Tror det kan bli ganske moro, men er ikke en systemselger før jeg ser videoer som imponerer. Men bra at det kommer spill som ikke har familiedemografien som målgruppe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå