saladin waits for alice Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Fanden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Dette var trist, veldig trist.... Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det ser horribelt ut, og ut ifra det lille jeg kan se, ingenting med age of empires å gjøre. Håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ser utsom grafikken er hentet rett fra battlefield heroes -.- Lenke til kommentar
Z-man Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Greit at grafikken ikke har noge med gameplay og gjøre da ikke at jeg bryr meg om det da hehe Høres litt rart ut, noge jeg ska se på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 ja skjønner det, det er jo i og for seg greit nok. MEN når de har sånn barnevennelig grafikk blir det bare for dumt. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Har absolutt ingenting imot grafikken, syns det ser ganske pent ut jeg. Har ingenting imot og spille spill med "barnevennelig grafikk" heller jeg, Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Minner mere om Settlers enn Age of Empires i mine øyne. Greit at de ikke vil ha kjemperealistisk grafikk, men å gjøre den så tegneserieaktig syntes jeg ikke noe om. Minner mer om Age of Team Fortress 2 tbh. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg digger grafikkstilen og så lenge de faktisk sier at de skal benytte seg av den samme oppbygningen av spillet ser jeg ikke helt grunnen til å klage over at det ikke er AoE lenger. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg digger grafikkstilen og så lenge de faktisk sier at de skal benytte seg av den samme oppbygningen av spillet ser jeg ikke helt grunnen til å klage over at det ikke er AoE lenger. /cookie for you. Helt enig med Lakus her. Jeg er stor fan av Age of Empires serien og har spilt det siden jeg fikk min første pc. Har registrert meg for beta, så håper på og komme inn Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Age of Empires: Konge Age of Empires 2: Konge Age of Empires 3: Skuffet Age of Empires Online: Barnespill? Er dypt skuffet over grafikkvalget. Får bare håpe de kommer med et senere spill, hvor de skifter det til noe mer "originalt". Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Trykk på meg hvis frustrert Liker ikke konseptet eller grafikken. To hell with it. Koser meg heller med det andre spillet i serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå