avtrekkeren Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Dette er et spill jeg har spilt mye opp gjennom tidene... Fantastisk Sandbox-Dungeon-Crawl-RPG Lengste jeg har kommet meg ned i dungeonen er vel lvl 7 med teamet mitt. Har slike perioder noen gang i året der jeg drar det fram og spiller intensivt. En kul ting er at historien og items etc blir lagret "permanent" - slik at om du starter på nytt med andre characters, så vil rekordene og historien være der Kom for øvrig en remake som het Mordor II - denne var kun i beta (men støttet multiplayer, det var også ganske gøy). Senere skiftet prosjektet navn en par ganger, og endte opp med å hete Demise. Har kjøpt dette óg, men av en eller annen grunn har det ikke samme sjarm som Mordor. For alle dere som har spilt Mordor, så er det en ny "remake" på vei - 100% freeware-prosjekt som er støttet av fyren som har rettighetene på Mordor. Dette kalles MordorXP og har vært nært beta i flere år nå, så vi satser på en snarlig release... De som er interesserte kan lese mer her: http://mordor.uni.cc/forum/index.php?showtopic=3701 Hvis det er noen i Gamer.no som har spilt dette hadde det jo kanskje vært på sin plass med en liten "flashback" - og kanskje grave litt rundt "ny"-releasen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå