mcgroven Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Vi har skjelt ut snikere på det groveste, fått askehals og sutret over dårlig mat. Messen er åpen. Les hele saken Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (...)og en oppfølger utrolig mange sikler etter.(...) :o HVA DA!?!?! HVA HVA HVA? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Han satte seg fast allerede i lobbyen til spillet, og da han spurte meg ”how do I spawn?”, inntok jeg nøyaktig den samme hamsterrollen han hadde kjørt noen minutter tidligere. Det verste er vel at sånne typer da kan reagere med å bli fornærmet, sur og sutre. Når det er sagt så håper jeg han er av den typen også ^^ Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Haha, dere må ta med dere en plugg som kan sette en knyttneve i køsnikerene neste gang! Og de boothbabesene kommer på slutten, når dere er lei av dem. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (...)og en oppfølger utrolig mange sikler etter.(...) Du er en tease Mikael... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) (...)og en oppfølger utrolig mange sikler etter.(...) :o HVA DA!?!?! HVA HVA HVA? Tenker meg det er Dead Rising 2, særlig med det Las/New Vegas bildet i artikkelen.... Endret 18. august 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Jeg hadde aldri i mine dypeste fantasier trodd at herr Groven kunne finne på å slenge dritt til noen! Og hva slags oppfølger er det snakk om her? Kom med forbokstaven på utvikler i hvert fall? Kan jeg få kjøpe en vokal? Og hurra for videoblogg! Er det noe jeg har savnet på Gamer er det slikt! Endret 18. august 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Haha, dere må ta med dere en plugg som kan sette en knyttneve i køsnikerene neste gang! Jeg melder meg frivillig. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Liker veldig godt videologgene dere filmer hver kveld(?). Merkes på en måte at messa sliter på dere og dere får en lavere toleransegrense for talemåte, ordvalg og sånt noe Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hmm. Vet dere hvilket magasin e.l. denne sniken jobbet i? Morsomt hvis han har kommentert uhøflige nordmenn Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (...)og en oppfølger utrolig mange sikler etter.(...) :o HVA DA!?!?! HVA HVA HVA? Tenker meg det er Dead Rising 2, særlig med det Las/New Vegas bildet i artikkelen.... Ikke Fallout New Vegas altså Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Tenker meg det er Dead Rising 2, særlig med det Las/New Vegas bildet i artikkelen.... Tviler på at det er Dead Rising 2 eller Fallout: New Vegas det hintes til. Dead Rising tror jeg ikke det er fordi bildet kommer fra sistnevnte av de to, og Fallout tror jeg heller ikke det er. Rett og slett fordi at det vet vi er på vei. Hvorfor skulle de holdt et allerede annonsert spill hemmelig? Selv både håper og tror jeg det er Elder Scrolls V de hinter til, i og med at Todd Howard sa Bethesda skulle annonsere et spill snart og at det var mye å vise frem i det. Pluss at det er enormt mange som venter på det neste spillet i den serien, som Mr. Skribent sier. *kryssefingrene* Endret 19. august 2010 av Lakus Lenke til kommentar
psyched Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 DIABLO III, AAAAAAMAGAAAAAAAAAAAD! Håper på mer gameplay, nye typer helter, nye steder osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå