Bazze Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg har et irriterende problem med IE. Hver gang jeg starter IE eller klikker på en link som åpner et nytt vindu, så åpnes ikke helt maksimert!! Dvs det er stort nok, men det er akkurat slik at jeg skimter desktop i bakgrunnen. Jeg kan selvfølgelig løse det ved å klikke på maksimer knappen, men det er ikke holdbar løsning i lengden. Noen som vet hvordan jeg kan få IE til å konsekvent åpne seg maksimert ?? På forhånd takk PS: Bruker WinXP Pro og IE 6 Lenke til kommentar
Hea|ix Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 dra vindue helt ut til gjørnene :wink: Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Du høreklikker på snarveien for internett på hurtigstarten,egenskaper,"kjør" settes til maksimert,klikk bruk voila internett starter maksimert neste gang. :wink: Lenke til kommentar
bertie Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 når du dobbeltklikker på Internet Explorer-ikonet, og vil at den skal åpne maksimert, så maksimerer du vinduet og lukker ved å klikke på X'en oppe i høyre hjørne. Neste gang du åpner IE merker du det. Når nye vinduer åpnes, f.eks. ved å trykke på en link som åpner nytt vindu, kommer ikke dette vinduet opp maksimert. bertie Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Tror ikke det er mulig...har aldri klart det selv ihvertfall Eneste er å sette snarveien til å åpnes maksimert, men det hjelper ikke når du åpner en link i ett nytt vindu. Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Når det gjelder IE så må du når du åpner et vindu dra det ut til alle kanter på skjermen slik at det dekker hele skjerem. Ikke maskimert, men det ser ut som at vinduet er maksimert. Ta da å lukke vinduet med, neste gang vil de nye vinduene ha samme størrelse. Det er det samme hvis du vil ha et lite vindu som åpnes hver gang.. Lag den størrelsen du vil ha på IE vinduet, lukk vinduet. Og neste gang du klikker på en link vil vinduet ha samme størrelse som det siste vinduet du lukket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå