Joachim_F Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Another World-skaperens nye prosjekt har fått navn, og Ubisoft har sluppet mer informasjon. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Nice! Kanskje det kan være en konkurrent til Black and White som jeg forøvrig synes er et utmerket spill! Edit: Skjermisene ser jo helt sprengt bra ut! Man, DETTE gleder jeg meg til! Endret 18. august 2010 av Kenny Bones Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kan bli noe dette! Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ser jo ganske så imponerende ut dette her! Jeg liker måten vannet og lavaen flyter på. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Det så jo rimelig pent ut. For håpe det det også har et engasjerende spillelement, og ikke bare skal selges ved hjelp av sand og vann-gimmicken. *edit* Håper også det ferdige produktet bruker samme fargepaletten som på konseptskissene. For de er jo direkte herlige å se på. Endret 18. august 2010 av Miles Teg Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Herre allmektige Allah! Detta ser uttrulig tøfft ut! Jeg elsker tech også da Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Mest imponerende tech demoen jeg har sett på mange år. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Dette kan det bli noe av! Og spennende også der det ut som! Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Høres mistenkelig likt ut til oppsettet av Popolus 3.. I like it! Ventet på noe á la en oppfølger til det lenge. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hadde dette kommet til PC hadde jeg kjøpt det på dagen! Tenk hvor godt spillet hadde kjørt på en kraftig fire-kjerne eller seks-kjerne prosessor og et eller flere Nvidia-kort med CUDA-støtte. Dessuten har jeg det for meg at musen ville fungert meget godt til å manipulere verdenen. Oh well. Får håpe utvikler og Ubisoft forstår at PC-spillere digger gudespill (Populous-spillene, Black & White-spillene, Spore, Evolution etc etc). Må jo forstå at dette kunne ha blitt en solid hit om de hadde gitt ut på Steam og andre elektroniske platformer. Heck, de kunne gått for samme modell som World of Goo-folka og solgt spillet på egenhånd i tillegg. Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Um, det kommer til PC ifølge artikkelen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Står ganske klart i artikkelen at det kommer til PC ja. Håper det blir spill mekanikk på høyde med teknologien bak terraformingen og elementene. Gleder meg til å se neste dev diary. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ser man det ja. Jeg får vel bare beklage og love å lese artikkelen nøyere neste gang. Men flott at dere sier ifra. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ser for meg at dette kan drepe CPU'en min. Men det ser definitivt spennende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå