OrrieKM Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg leter etter et RTS spill som kom ut for noen år siden. Tror det var 05-06. Ligner noe på WH40k - Dawn of War 2 (Har ikke prøvd DoW2) , men er med magi, ikke skytevåpen. Man har en Hero, og sammen med mobs levler man opp regimentene sine og utforsker etc. Noe jeg husker spesielt var at det var dungeon levler ala som det er i Heroes serien. Tror det var i en spillserie, men jeg kan ta feil. Takker i forveien for tips! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Høres ut som Warhammer Mark of Chaos og utvidelses pakken som jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Høres ut som Warhammer Mark of Chaos og utvidelses pakken som jeg ikke husker navnet på. Neeei, tror ikke det var i Warhammer eller WH40k serien. Etter et youtube søk, så ligner det ikke. :/ Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Fant det!!! Spillet var Dungeons & Dragons: Dragonshard. Nå er det bare å finne en plass jeg kan skaffe meg det. :/ Tråden kan lukkes. Endret 18. august 2010 av Orrie Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 QXL, FINN, Prisguide.no, ebay? Har du ett par steder å sjekke. Og om alt annet skulle svikte, moralsk ryggrad inkludert så vet man aldri hvilke skatter svenske pirater har i skuta. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 QXL, FINN, Prisguide.no, ebay? Har du ett par steder å sjekke. Og om alt annet skulle svikte, moralsk ryggrad inkludert så vet man aldri hvilke skatter svenske pirater har i skuta. Hysj hysj. Fant det på Prisguide Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Gratulere Syns den siden er ganske kjekk for å fort lete etter diverse spill og lignende som kanskje ikke er å finne så alt for lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå