VEH_InnleggNO Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Relic har både en ny tilleggspakke og en oppfølger på vei. Les hele saken Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) THQ håper å slippe Dawn of War III et par år etter Retribution. Det vurderes å hente noe inspirasjon fra Relics Company of Heroes Online. Det vil si at spillet kanskje blir gratis å laste ned og spille, og at du istedet betaler ved å kjøpe nye enheter og funksjoner gjennom små transaksjoner. Håper virkelig at de går tilbake til seriens røtter, aka. DOW1 og dets herlige big-ass gameplay. Det er bare feil å styre små squads med orker, tyranids og spes merines:/ Endret 18. august 2010 av teletubbiekid Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 gode nyheter. Liker Dawn of war 1 og 2... Lenke til kommentar
CWH Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Håper virkelig at de går tilbake til seriens røtter, aka. DOW1 og dets herlige big-ass gameplay. Det er bare feil å styre små squads med orker, tyranids og spes merines:/ Helt enig. Kjøpte hele pakken, men DoW II har jeg ikke spillt mye, måtte tilbake til DoWI og kose meg. Her skjønner jeg ikke skamrosen DoW II får. Godt det ikke bare er meg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg likte forsåvidt RTT-eksperimenteringen i DoW2, men jeg hadde heller ikke sagt nei til en retur til mer omfattende kamper ala DoW1. Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Minner litt for mye om soulstorm, Tåpelig story og elendig skriving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå