Joachim_F Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det neste Might & Magic-spillet er kunngjort. Les hele saken Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Er det virkelig bare 4 typer ressurser i spillet? Det gjorde meg litt skeptisk. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Herlig med en ny Heroes-tittel på trappene. HoMM 3 er fortsatt kongen på haugen i mine øyne, men HoMM 5 var også et knallspill. Det jeg stiller meg skeptisk til er stort sett navneendringen(Might & Magic Heroes VI...whaaat?) og at det på screenshotsene bare er fire ressurser. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Njaaa... kan også være litt deiligere meg mindre ressurser på en måte Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Har egentlig bare et forhold til Heroes 2 og 3. De to neste var jeg vel såvidt borti, uten at de tiltrakk meg nevneverdig. Husker ikke helt hvorfor, tror det bl.a. hadde noe med det visuelle å gjøre. Men det kan jo bli interessant å følge med på denne.. Hva er egentlig poenget med den navneendringen? Så lenge de slenger VI på slutten og ikke omtaler det som en "reboot" er det jo helt meningsløst. Endret 18. august 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det virker som om Ubisoft nå har innsett at HoMM-spillene alltid kommer til å være relativt kommersielt vellykkede uansett hvor katastrofale de er (qed: 4 og 5), og det er nok derfor de nå dumper prosjektet i fanget på en desidert middelmådig utvikler. Jeg håper de selger merkenavnet til THQ eller noe, slik at en kompetent strategiutvikler kan ta over. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Supert har ventet på dette B) Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg skjønner ikke. 5'ern var jo egentlig ikke så bra, men 4'ern var jo drit bra! Håper de fikser det med at du kan fighte med heroene som du gjorde i de andre spillene (Untatt 5'ern.) Det er strøkent ut da Bare de ikke blir som femmern :S Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Artig å se at du trekker frem 4'ern som en knallutgave. Uten å skape noe flamewar her, så er det jo utelukkende 4'ern som får så høna flagrer hos de aller fleste HOMM-spillerne der ute. Faktisk litt morsomt å se en som liker 4'ern også. Det var ikke et dårlig spill, men som de aller fleste som elsket nr. 2 og 3, må jeg si meg enig i at nr.4 kunne vært en del bedre. Lenke til kommentar
IceVamp_InnleggNO Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Helt enig. Synes firern var søppel jeg, mens femmern tar jeg stadig fram og plundrer med. Synes det er helt på nivå med nummer to og tre. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Er vel slik det ligger an ja. De fleste forguder både nr. 2 og 3, ingen liker nr. 4, og når det gjelder nr. 5 er opinionen meget delt. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg er en av de få, viss ikke den eneste som kanskje likte koste meg mest med homm4. Men det blir egentlig vanskelig å si hvilket jeg liker best, har digget alle homm helt vilt. Glitrende nyheter! Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Vanskelig å si hva dette ender opp i, er som de fleste vokst opp med fantastiske nummer 2 og 3. Nummer fire hadde alt for mye uforløst potensiale, ble sluppet ut alt for tidlig. 3DO gikk vel konk på den tiden så det er vel ikke så rart. Anbefaler forresten alle å prøve de to kings bounty spillene, fantastiske spill som i mine øyne har tatt arven fra homm 2/3 videre. Endret 18. august 2010 av Wrathmont Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Likte 4'ern jeg også veldig bra - kanskje er det bare slik at de som ikke liker noe roper høyest? Lenke til kommentar
Winchester Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Flott nyhet men må si at homm2 vil alltid være kongen i denne serien., var der "magien" startet., og ble meget bra følgt opp av 3eren.., Men vil legge til at fireren var en stor skuffelse., da den "hoppet etter virkola" og falt i fisk, mye slik som might and magic 9 gjorde til 6, 7 og 8.., Homm5 var imo et friskt pust i riktig retning igjen., Så mine forhåninger er store til 6eren bring back the homm magic please! Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ikke for å starte en diskusjon her, men likte HoMM4 litt bedre enn de før, selv om jeg forgudet de også. Intrykket mitt fra diverse forum og tidligere diskusjoner er at 1/3 elsker 4'en minst lige godt som de som kom før. Men når det gjelder VI så skal jeg ikke håpe for mye enda. Det kan bli sinnsykt bra, men kan også ende opp som søppel =/ Lenke til kommentar
dapre Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Gi blaffen i navnebytte og færre resurser..herremin..det viktigste er at spillet er underholdende. Kampbrettet så veldig pent ut. Detaljerte og flotte karakterer. Fargerikt og pent å se til. Tenker de har hentet litt inspirasjon hos de nye Kings Bounty spillene. Det herligste var kanskje den "enkle" fremstillingen av selve spilllandskapet. Nesten nostalgisk herlig 2D, men ikke helt... Enkelt og vakkert var det uansett. Bragte tankene tilbake til gode gamle Heroes3. Selve juvelen i Heroes sagaen. Tror jaggu meg de har hentet litt inspirasjon der også.... La oss i hvert fall håpe det... Endret 18. august 2010 av dapre Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Bare de ikke tar med den greia i 4ern der man må velge bort gubber i borgen så er jeg fornøyd, om noen skjønte hva jeg mente da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå