wil Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 sitter med XP pro installert å med ei Fujistsu Siemens Mus Trådløs og opptisk. joda greit nok det bar den hadde virka så. har installert driverne til musa også, når jeg starter opp maskina så drar musa seg fort ned til det høyre hjørne å den kommer ikke opp igjen heller. skjønner ikke helt dette. hvor kan feilen ligge da tro, tror ikke at det er batteriene som er gått. senderen er det iallefall ikke for tastaturet går på samme senderen som musa. Noen som kanskje har noen lure tips? det haster litt. akkurat nå bruker jeg en hvit logitech kule mus med ledning. skulle nesten hatt den andre musa til å virke også. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Er det Logitech's black series du har? Hadde et tastatur og mus oppsett selv fra disse som sluttet å fungere.. Aner ikke hva det var, men var ikke sen om å finne frem det gode gamle Key Tronic MPR II tastaturet og mus med leding :-) Det trådløse rotet blir det nok slutt på etter hvert. (får jeg håpe) Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Nope var ikke Logitech nei. musa heter Fujitsu Siemens. Tastaturet virker fett. men tror jeg vet hva det er faktisk. men hvis det er det jeg tror så er batteriene noe shit. har ikke hatt musa mer enn 3 uker tror jeg. jeg bruker i denne stund en gammel logitech mus med 2 knapper den ruler, neida, men skal nok på musa opp å gå igjen, skal prøve å bytte batteri å se hva som skjer. Har prøvd å installert og avinstallert drivere, reinstallert Oprativsystemet, ja det meste, men det funker fortsatt ikke. har prøvd musa på en annen pc også, men til ingen nytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå