Joachim_F Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Virtua Tennis 4 er kunngjort for PS3. Les hele saken Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Uten at det var så mye konkret info å hente, tipper jeg VT4 kommer til å være like arcadish i formen som sine forgjengere. Gameplaymessig venter jeg nok heller på Top Spin 4, men mini-spillene på VT3 har stått for såpass mange timer underholdning her i hjemmet at VT4 sikkert vil vurderes uansett. Lenke til kommentar
johnnyjur Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Uten at det var så mye konkret info å hente, tipper jeg VT4 kommer til å være like arcadish i formen som sine forgjengere. Gameplaymessig venter jeg nok heller på Top Spin 4, men mini-spillene på VT3 har stått for såpass mange timer underholdning her i hjemmet at VT4 sikkert vil vurderes uansett. må nok skuffe deg der, PAM development er lagt ned sammen med TS Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Men såvidt jeg vet så er det vel 2k Games som sitter på lisensen, så helt usannsynlig er det vel ikke at Top Spin 4 får se dagens lys en gang(dog med en annen utvikler). Kjedelige saker uansett, markedet mangler et tennis-spill som er "kongen på haugen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå