Joachim_F Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 EA har kunngjort romeventyr for PS3 og fortalt når Dragon Age 2 kommer i salg. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 "timevis med ekstra bonusinnhold", Det er flott at PS3-spillere får tilgang til denne perlen, men dersom PS3-versjonen får eksklusive oppdrag, områder o.l. kommer jeg til å bli arg. Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Selv om Mass Effect kommer til PC også har jeg på en måte sett på det som et 360 spill. Og er i grunnen litt synd at PS3 får tilgang på så utrolig mange gode spill, for føler meg litt snytt som xbox eier. men akkurat dette spillet er faktisk noe jeg unner dere, for dette er et spill alle burde få prøve. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 runda det et par ganger på 360, men skal følge med på hvor mange timer med ekstra innhold det blir. Utgjør det veldig mye er det ikke utenkelig at det blir kjøpt inn til PS3 også. Så fremst det ikke bare er DLC som hittil har komme ttil 360 som blir ekstra da. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 PS3 versjonen vil ikke få noe ekstra innhold som ikke er på 360. Det er vel bare snakk om dagens og fremtidig DLC materiale. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Flott for oss PS3 eiere. Dog er ME2 en av grunnene til at jeg også kjøpte Xbox 360 og har stort sett bare blitt brukt til dette spillet. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 EA burde lansert en dobbelpakke til PS3 med ME & ME2 + alt av DLC. Håper de gjør det eventuelt. Eller kanskje de har planer om en "trilogi pakke" til slutt... Men synes uansett det er litt synd, fordi nå kommer folk til å spille oppfølgeren først. Handlingsmessig så blir jo det bare feil i en planlagt trilogi som Mass Effect. Lenke til kommentar
Dvx_InnleggNO Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hmm ME2 til ps3 er jo en klar vinner... men min spådom var jo selfølgelig ME1 og ME2 pack til PS3 men hadde jo halveis rett da :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå