TST Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Sony avslørte utgivelsesdatoen i kveld. Les hele saken Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det var bra,det vil si vi får GT5 bare 1dag etter US noe som er greit,bare håper det kommer masse dlc til gt5,gleder meg vilt til releasen. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Helt sykt konge!! Day one for meg sammen med G25 ratt, skal bli episk som bare det. Tidenes bilspill kan det bli siden innholdet er out of this world!! Lenke til kommentar
ThomasM_InnleggNO Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kjøper det uansett, selv om jeg var alt annet enn imponert over den trial saken som de lanserte for en tid tilbake. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hadde kjøpt dette uprøvd, sammen med en PS3, om det hadde kommet på noen av de tidligere lanseringsdatoene... Nå derimot har vi jo Forza 3 så noe garantert kjøp er det ikke. Får se hva anmeldere sier når det er i butikken, så kanskje. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er det fremdeles sagt noe om det er skademodell på alle bilene ? Eller er det bare premium bilene ? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Nesten fristende å gå til innkjøp av PS3 bare pga GT5. Har brukt utallige timer på GT2, 3 og 4. Lenke til kommentar
Stingrrr Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er det fremdeles sagt noe om det er skademodell på alle bilene ? Eller er det bare premium bilene ? Det er vel forskjellige varianter av skademodellen. Det er bare premiumbilene som kan få bulker og få revet av deler av bilen. På de andre bilene blir det vel bare riper og misfarging. Er slik jeg har forstått det hvertfall Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg skal ha det, men jeg er usikker på om jeg skal ha den vanlige eller en av de eksklusive. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Denne må kjøpes, eneste sim (som jeg er klar over) som har med banen til Top Gear... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Hadde kjøpt dette uprøvd, sammen med en PS3, om det hadde kommet på noen av de tidligere lanseringsdatoene... Nå derimot har vi jo Forza 3 så noe garantert kjøp er det ikke. Får se hva anmeldere sier når det er i butikken, så kanskje. Da kan du like gjerne forhåndsbestille med en gang. PS3 eksklusiver får 9 eller 10 av 10 over alt uansett hvor bra, dårlig eller ultragjennomsnittlig det er. Edit: Mista visst litt tekst. Gleder meg til å prøve det. Hadde fantastisk mye gøy med GT4! Endret 17. august 2010 av StorPeder Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Denne må kjøpes, eneste sim (som jeg er klar over) som har med banen til Top Gear... HAHAHAHA! Sim?! Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Da kan du like gjerne forhåndsbestille med en gang. PS3 eksklusiver får 9 eller 10 av 10 over alt uansett hvor bra, dårlig eller ultragjennomsnittlig det er. Enig fordi oppfattelse av hva som er bra, dårlig eller ultragjennomsnittlig er veldig subjektvt. Byttet / solgt både PS3 og 360 spill som fikk toppkarakter fordi det ikke falt i smak oss meg. Endret 17. august 2010 av Happyherb Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Poenget er at GT5 vil få bra kritikk fordi det heter GT5, og ingen tør å miste den enorme gruppen lesere med fanboys som "forlanger" at favorittserien deres får toppkarakter. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Denne må kjøpes, eneste sim (som jeg er klar over) som har med banen til Top Gear... HAHAHAHA! Sim?! Hva mener du? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Allerede forhåndsbestilt men godt å høre att det endelig ser ut til å komme nå fordi GT5 er faktiskt en av hovedgrunnen for att den gale appelsinen i det hele tatt har en ps3 selv om det også finns andre okey spill på den. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Gran Turismo 5 kommer med over tusen biler, og hver av dem skal være bygd opp av over 400 000 polygoner. Er det ikke bare premium bilene som har så høy polycount (og skademodell) ? Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Denne må kjøpes, eneste sim (som jeg er klar over) som har med banen til Top Gear... HAHAHAHA! Sim?! Hva mener du? At det er i beste fall en "halvsimulator".. En ting er kjørefysikken i seg selv som er omtrent av samme realisme som i de første Need for Speed - spillene, og milevis fra GTR-spillene, Live for Speed, RIchard Burns og Forza. En annen ting er at det er helt latterlig med tusen biler! Da har de ikke lagt mye jobb i hver modell, utover den felles fysikkmotoren de har! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 At det er i beste fall en "halvsimulator".. En ting er kjørefysikken i seg selv som er omtrent av samme realisme som i de første Need for Speed - spillene, og milevis fra GTR-spillene, Live for Speed, RIchard Burns og Forza. En annen ting er at det er helt latterlig med tusen biler! Da har de ikke lagt mye jobb i hver modell, utover den felles fysikkmotoren de har! Unsuccessful troll is unsuccessfull... Men Richard Burns var ikke så verst, bedre enn GT3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå