Gå til innhold

Mass Effect 2 bekreftet for PS3!!


Discosmurf

Mass Effect 2 til PS3 bekreftet.  

31 stemmer

  1. 1. Hva er din reaksjon på at BioWare lanserer Mass Effect 2 for PS3?

    • Supert!!! Dette er noe vi har ventet på!
    • Meh. Har allerede spilt gjennom begge på X360..
    • Unødvendig av BioWare å port'e en X360 exclusive til PS3!


Anbefalte innlegg

Sikkert greit at flere folk får spilt gjennom dette, selv om jeg synes spillet er noe oppskrytt. Kan sikkert selge et par millioner, så da blir det flere penger i Bioware-kassa. Som de kan bruke på å lage Mass Effect 3 med godt gameplay OG episk historie.

Jau, for det manglar jo ME1 og 2 ....

 

Jeg mener at Mass Effect hadde veldig episk historie, men noe haltende gameplay og tekniske feil. Toern fikset dette med veldig et skikkelig overhalt gameplay, som jeg synes gikk på bekostning av å fortelle en god historie. Likte mye bedre historien i det første spillet, da det hadde flere episke øyeblikk, og den ultimate badassen Saren. Synes Mass Effect 2 ble så rotete med masse nye karakterer å holde styr på, uten at man ble skikkelig kjent med de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal bli kjent med karakterene så må du oppsøke dem selv. Det er ikke spillets feil at du ikke vet hvordan man spiller RPG's :V

 

Jeg gjorde alle de oppdragene som gjorde at man ble "loyal" overfor karakterene, ble jo litt kjent med de gjennom dette, men brydde meg ikke nevneverdig. Det er ikke min feil at Bioware ikke klarte å lage disse oppdragene interesanne. Og jeg har sikkert spilt flere RPGs enn deg.

Endret av SirKenneth89
Lenke til kommentar

Hvem i huleste bryr seg om du har spilt flere RPG-spill enn teletubbiekid? Jeg må si meg enig med SirKenneth89 angående det å bli kjent med gamle karakterer i ME2, man får ikke vite så veldig mye egentlig. Heldigvis har jeg spilt gjennom ME flere ganger og kan historien til de veldig godt, så det gjorde ikke meg noe veldig, men synd med de som ikke har prøvd det første og blir slengt rett inn i det andre spillet. Mister veldig mye god story der.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde alle de oppdragene som gjorde at man ble "loyal" overfor karakterene, ble jo litt kjent med de gjennom dette, men brydde meg ikke nevneverdig. Det er ikke min feil at Bioware ikke klarte å lage disse oppdragene interesanne. Og jeg har sikkert spilt flere RPGs enn deg.

Vanligvis er ikke soldater spesielt pratsomme ute på oppdrag hvor kulene hagler og 15 fiender er ute etter å drepe dem. For å bli kjent med karakterene i ME så er du nødt til å oppsøke dem på eget initiativ og ta en prat med dem på fritiden deres.

 

At du muligens har spilt flere RPG's enn meg kan godt hende. Synd du ikke er blitt noe klokere av erfaringen.

 

Det forundrer meg forresten at tre personer har stemt "Unødvendig av BioWare å port'e en X360 exclusive til PS3!"

Hvor smålig går det an å bli? Det er ikke slik at dere taper noe på det. Det er ikke slik at X360-versjonen vil lide pga. Bioware må konsentrere seg om flere plattformer samtidig. X360-versjonen er allerede utgitt for faen. Det kan ikke skade dere på noen måte at PS3-folket også får kloa i ME2!

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Mangler alternativ for å si at man eier begge spillene på pc, men setter pris på at ps3 eiere uten en god spill pc får nyte mass effect 2.

At ein er PS3 eigar betyr jo ikkje at ein ikkje kan nyte spela på XBOX ;-)

 

 

Sikkert greit at flere folk får spilt gjennom dette, selv om jeg synes spillet er noe oppskrytt. Kan sikkert selge et par millioner, så da blir det flere penger i Bioware-kassa. Som de kan bruke på å lage Mass Effect 3 med godt gameplay OG episk historie.

Jau, for det manglar jo ME1 og 2 ....

 

Jeg mener at Mass Effect hadde veldig episk historie, men noe haltende gameplay og tekniske feil. Toern fikset dette med veldig et skikkelig overhalt gameplay, som jeg synes gikk på bekostning av å fortelle en god historie. Likte mye bedre historien i det første spillet, da det hadde flere episke øyeblikk, og den ultimate badassen Saren. Synes Mass Effect 2 ble så rotete med masse nye karakterer å holde styr på, uten at man ble skikkelig kjent med de.

Til dels enig, og uenig. Mass Effect 1 hadde som du sa ei bra historie - men eg meinar jommen santen at det hadde ME2 òg. I ME2 ordna BioWare dei tekniske feila - men i mi meining gjekk ikkje dette på bekostning av måta historia vart presentert på. Eg elska historia til ME2 - og følte eg fekk eit utruleg sterkt bånd til karakterane i spelet. Då siktar eg spesielt til Miranda som hadde ein særs djup sidequest. Med kjærleik, hemn og tilgjevning som hovudemne.

 

Ein anna favoritt var klart Thane Krios. Som eg stifta eit utruleg godt vennskap til - og som eg merka eg genuint brydde meg om etter kun kort tid. Eg hugsar eg satt heilt på enden av stolen når han fortalte i markante detaljar om morda han hadde begått - han virka kald og kalkulert. Men samstundes veldig melankol når han prata om sonen sin, som han ikkje hadde sett på utruleg lenge - og som han følte han hadde svikta. Epic.

 

 

Hvis du skal bli kjent med karakterene så må du oppsøke dem selv. Det er ikke spillets feil at du ikke vet hvordan man spiller RPG's :V

+1

 

 

Hvis du skal bli kjent med karakterene så må du oppsøke dem selv. Det er ikke spillets feil at du ikke vet hvordan man spiller RPG's :V

 

Og jeg har sikkert spilt flere RPGs enn deg.

hehe, fantasisk utsagn. Innsiktsfullt og basert på .... kva?

 

Uansett, vannvittig gode nyhende for PS3 eigarar. Det er eit fantastisk spel. Berre håpar BioWare har opparbeidd seg noko meir erfaringar med maskina sidan DA:O. Det var 'greitt' på 360 - men forferdeleg til tider på PS3. Dette grunna manglande erfaringar på maskina hjå BioWare.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Det er jo helt utrolig teit da,det blir jo det samme som plutselig blir gow3 porta xbox og til vet ikk hva som har skjedd med historien,de blurde enten få ut 1ern og 2ern eller ingen eller bare mass effect som bruker historien til 1ern og 2ern da.personlig så carer jeg utrolig lite av mass effect.

 

GOW har historie? Jeg må ha gått glipp av noe.

 

Gratulerer PS3 eiere som har hatt lyst på dette! Har det selv på xbox så tror nok jeg står over for denne gang, men at flere for spille ett fantastisk morsomt spill må være en glad nyhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...