TST Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Fra havbunnen til himmelen. Se filmen nå Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Denne videoen er jo gammel, Gamer har vel linket til den før? Endret 17. august 2010 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg kunne ha sett denne traileren om igjen og om igjen. Grafikkstilen er himmelsk bra. Konsollversjonene kommer ikke til å se så bra ut, men jeg håper at Irrational i det minste klarer å bevare stemningen og fargebruken fra traileren. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg kunne ha sett denne traileren om igjen og om igjen. Grafikkstilen er himmelsk bra. Konsollversjonene kommer ikke til å se så bra ut, men jeg håper at Irrational i det minste klarer å bevare stemningen og fargebruken fra traileren. Nå er vel dette en CG trailer og ikke ingame, så PC kommer nok heller ikke til å se helt slik ut, men satser på noe likt iallefall. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg kunne ha sett denne traileren om igjen og om igjen. Grafikkstilen er himmelsk bra. Konsollversjonene kommer ikke til å se så bra ut, men jeg håper at Irrational i det minste klarer å bevare stemningen og fargebruken fra traileren. Nå er vel dette en CG trailer og ikke ingame, så PC kommer nok heller ikke til å se helt slik ut, men satser på noe likt iallefall. Det var derfor jeg skrev "grafikkstilen" og ikke "grafikken". Jeg skulle kanskje ha sagt "spillet" og ikke "konsollversjonene". Jeg skjønner den. Det er bare det at jeg er vant med at PC-versjonen vanligvis har best grafikk. Jeg har alikevel litt tro på at PC-versjonen vil nærme seg traileren. Det er lenge til 2012. Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Denne videoen er jo gammel, Gamer har vel linket til den før? Vi har lenket til samme trailer på Youtube, i artikkelen om BioShock Infinite. Nå fikk vi tilgang til originalfilmen, så da la vi den opp i vårt eget system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå