mcgroven Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 I kveld holder Sony pressekonferanse på Gamescom. Følg den på Gamer.no. Les hele saken Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Skal følge med selv Gleder meg å se mer av Killzone 3 med Playstation Move support Lenke til kommentar
wwestonecold87 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 noken live sream som er tilgjengelig for den? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Om det skulle ise seg å være noe live-video fra konferansen skal jeg nok zoome inn. Har derimot hørt at det kun er EA som har planer om å streame konferansen sin. For min del er det lite interessant å lese om et såpass audiovisuelt medie som spill. Iallefall når det kommer til slike konferanser. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Men det er da vel virkelig nå klokken 6 og ikke 7 er det vel? Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Håper på fler gode nyheter. For min del blir det lite som topper at Mass Effect 2 kommer til PS3 :o Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Liten oppdatering: Gutta er på vei inn til et veldig forsinket arrangement nå, og nettet er tregt i konferansesenteret. Håper å være klar med live-dekningen når Sony-toppene entrer scenen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Rart gutta ikke har nett der slik.. Har sett på både vg247.com og kotaktu.com sine live blog i ca 30 min allerede... Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ikke mulig å kjøre dette via iPhone eller noe da? Garantert en som har en der, roamingen kan ikke være sååå dyr Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Rart gutta ikke har nett der slik.. Har sett på både vg247.com og kotaktu.com sine live blog i ca 30 min allerede... Flere av disse bruker 3G-oppkoblinger. Roaming fra utlandet er fryktelig dyrt, men kan sikkert forsvares dersom man har hundretusenvis av lesere på et internasjonalt nettsted :-) Artikkelen vår er tatt ned nå, ettersom vi ikke klarer å få noen live-dekningen av konferansen denne gangen. Beklager dette. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvorfor ikke bare kjøpe et lokalt simkort? Må jo være mye billigere enn å roame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå