V. Haugen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Nå kan du spore pakker og finne nærmeste postkontor med mobilen. Les saken her Lenke til kommentar
VagaStorm_InnleggNO Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Der har vel vert noen applikasjoner for det tidligere, men denne var vannvittig mye bedre, og ikke minst penere Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 NITH studenter Dritbra app. NITH ruler Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 en QR kode hadde vært nice Søt utvikler Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 finner den ikke - hva skal jeg søke på? Lenke til kommentar
VagaStorm_InnleggNO Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg tror jeg søkte på posten. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 hmmm, søkt på posten men får bare opp to andre apper. søkt på sporing, posten, pakke - ikke noe...argh Lenke til kommentar
VagaStorm_InnleggNO Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hvilken versjon av android har du? Filterer marked på det? Du finner versjons nummeret settinga => about phone => software innformation Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 VagaStorm: har versjon 1.6 på en xperia mini pro =O) fikk opp trafikanten sin - men postens har jeg faktisk skikkelig brukt for, hehehe Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 VagaStorm: har versjon 1.6 på en xperia mini pro =O) fikk opp trafikanten sin - men postens har jeg faktisk skikkelig brukt for, hehehe Applikasjonen heter "Posten Sporing" med Posten som utvikler. Jeg finner den ved å søke på "posten" på min HTC Legend (android 2.1) Evt. finner du QR-kode her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 hjertelig takk for hjelp!! skal testes så snart sjefen ser en annen vei, hehehe Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 back to square one. får opp "Det var ingen treff i android-market for søket ..." etter å ha brukt strekkoden får vel bare vente på android 2.1 til denne også da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Hva du finner i markedet avhenger mye av hvilken telefon du har. Det jeg tror avgjør, er skjermstørrelse, prosessortype og versjon av Android. Jeg har fire forskjellige android'er og bare på noe så helt enkelt som kabal får jeg opp forskjellige varianter for hver av dem. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Lang artikkel og mange kommentarer, likevel er det ingen som tør å prate om elefanten i rommet? Sporingsappen til Posten HOLDER DEG IKKE OPPDATERT! Den åpenbare hovedoppgaven til en slik app er å gi deg oppdateringer om hvor pakkene dine er. Android har en meget bra notifikasjonsløsning men den har disse utviklerstudentene tydeligvis glemt helt. Pakkene oppdateres ikke engang når du først åpner appen, neida her må man trykke og søke manuelt. Men appen ser pen ut, det skal de ha. Bruk heller Pakkespor (http://www.androlib.com/android.application.no-pakkespor-main-jzFwA.aspx), den gir deg beskjed om oppdateringer på dine pakker. Designet er ikke like pent men det er heller ikke det viktigste. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 gjest: kan ikke kommentere appen da jeg ikke får innstallert den....defor mange kommentarer og ingen vedr selve produktet....ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg