simalarion Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Hadde foretrukket om de fortsetter med samme system som tidligere, at man blir bedre ved å trene forskjellige evner og så videre. Det eneste de kunne gjort annerledes her, for min del, hadde vært å tone litt ned på level-scaling. @Riboflavin: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=16063&view=findpost&p=345482 Hva med systemet i feks Gothic, at man velger sin egen gruppe å trener inviduelt i denen gruppen. Synes selv dette fungerer utrolig bra, blanndet med den geniale friheten i Gothic\Risen universet som ikke trekker moral over hodet på folk og der videre folk skifter holdninger etc slik at det nesten er uendlige måter å løse quest på og selve spillet. Synes egentlig Dragon age fungerte greit også selv om det ikke her så hardcore rpg som BaldursGate eller for den sakens skuld Gothic. Men om det kommer et nytt Elder Scrolls nå har jeg mer trua på det en det nye Drageon Age 2 som jeg er ganske sikker på er 100% konsolonisert nå. Uansett er det hyggelig å se at interessen for RPG øker igjen!, mange titler om dagen. Endret 19. august 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå