Joachim_F Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Microsoft har røpet når Kinect dukker opp i norske butikker. Les hele saken Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen som vet hvor vi kan streame pressekonferansen? Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen som vet hvor vi kan streame pressekonferansen? Tror dessverre ikke Microsoft og Sony tillater streaming, kun live blogging. Har bare hørt at EA skal streame sin. Her: http://live-event.ea.com/gamescom/live/ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Vi ser allerede en stor interesse i Europa for teknologien med tanke på suksessalget av den Kinect-klare konsollen Xbox 360 250GB, skryter Chris Lewis, nestsjef for Microsofts Interactive Entertainment Business i Europa. Wat. Den nye modellen har solgt bra fordi den er slankere, stillegående og har innebygd wi-fi. Det høres iallefall mer logisk ut. "Kinect Ready"-punktet kommer ikke til å ha noen betydning før MS begynner å pushe Kinect for alvor. Endret 17. august 2010 av Leflus Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kinect kan kansje bli kjøpt viss jeg flytter til en større plass med en leilighet med stue som er ca 40 kvadratmeter, har fra før av et ganske stramt budsjett innen mat, spill osv og har allerede lagt av 1400kr til Playstation Move... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kinect kan kansje bli kjøpt viss jeg flytter til en større plass med en leilighet med stue som er ca 40 kvadratmeter, har fra før av et ganske stramt budsjett innen mat, spill osv og har allerede lagt av 1400kr til Playstation Move... Har ikke du flere dusin med spillkonsoller, TV til flere titalls tusen og anlegg som matcher? 1300,- er ikke den helt store investeringen da. Forøvrig holder jeg meg på benken inntil videre. Jeg tror det kan komme mye godt ut av Kinect, men jeg ser ingen grunn til å kjøpe det med det første. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er moderat skeptisk til om Kinect eller Move er noe jeg virkelig kommer til å bruke mye, eller om det blir nok en støvsammler når den første entusiasmen har gitt seg. Kinect har jeg egentlig ikke stue for, da må jeg begynne å omøblere hver gang det skal brukes :-) Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Uff, det var mye penger :/ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kinect kan kansje bli kjøpt viss jeg flytter til en større plass med en leilighet med stue som er ca 40 kvadratmeter, har fra før av et ganske stramt budsjett innen mat, spill osv og har allerede lagt av 1400kr til Playstation Move... Har ikke du flere dusin med spillkonsoller, TV til flere titalls tusen og anlegg som matcher? 1300,- er ikke den helt store investeringen da. Forøvrig holder jeg meg på benken inntil videre. Jeg tror det kan komme mye godt ut av Kinect, men jeg ser ingen grunn til å kjøpe det med det første. Jo du sier noe da, har bare 3 LCDtver som er ca verdt 22000kr da Må se når jeg flytter fordi den leiligheten er ikke så veldig billig og inntekten min er ikke så god enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå