Joachim_F Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Microsoft Flight presenteres på Gamescom. Les hele saken Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg vil ha det på Xbox! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg vil ha det på Xbox! Det hadde vært flott om det kom en xbox-versjon med støtte for kinect. Når det er sagt så synes jeg det er bra at MS satser litt på PC igjen. Det er enkelte opplevelser som passer bedre på PC enn på konsoll(og omvendt). Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det hadde vært flott om det kom en xbox-versjon med støtte for kinect. Fly med å holde armene ut? Har bare prøvd demoer av de andre spillene men syns det var kjekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg vil ha det på Xbox! Nei, nei, nei ... NEI! (xbox er gammal treig hardware) Jeg misliker at de har fjernet "simulator" fra navnet og mistenker at de vil lage et spill istedenfor en simulator. I så tilfelle holder jeg meg milevis unna. Jeg vil at alt i flyene skal virke som det gjør i virkeligheten, så langt det er mulig å få til. Inkludert fysikken, værdata, ATC, korrekt verdenskart og AI trafikk. SIMULATOR altså! Lenke til kommentar
Curver Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg misliker at de har fjernet "simulator" fra navnet og mistenker at de vil lage et spill istedenfor en simulator. I så tilfelle holder jeg meg milevis unna. Jeg vil at alt i flyene skal virke som det gjør i virkeligheten, så langt det er mulig å få til. Inkludert fysikken, værdata, ATC, korrekt verdenskart og AI trafikk. SIMULATOR altså! Ja takk. sånn skal et simulator spill være. Når de da i tilegg nesten kaller det det samma som de forrige Flight simulator. Lenke til kommentar
Playable Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg vil ha det på Xbox! Nei, nei, nei ... NEI! (xbox er gammal treig hardware) Jeg misliker at de har fjernet "simulator" fra navnet og mistenker at de vil lage et spill istedenfor en simulator. I så tilfelle holder jeg meg milevis unna. Jeg vil at alt i flyene skal virke som det gjør i virkeligheten, så langt det er mulig å få til. Inkludert fysikken, værdata, ATC, korrekt verdenskart og AI trafikk. SIMULATOR altså! Jeg deler din bekymring her, men velger å tro at dette er ren markedsføringsstrategi. Ved å fjerne "Simulator" i navnet, åpner de lettere spillet for folk som før lot seg skremme av ordet "Simulator". De skriver jo selv at spillet også er for de som har fulgt serien i lang tid. Dessuten hadde navnet Microsoft Flight Simulator 11 blitt et rimelig kjedelig navn. De skriver for øvrig også at dette vil bli "Windows Exclusive", noe som er synonymt med PC Exclusive. Heldigvis Lenke til kommentar
Ruinous91 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Microsoft Flight presenteres på Gamescom. Les hele saken Virker som de har forbedret grafikken Hadde vært kult med skikkelig grafikk på bakken og Jeg elsker de spillene her Lenke til kommentar
Snicker_InnleggNO Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Aldri gi ut en "simulator" til noen consoles. Dette var gode nyheter. Grafikken på filmen ser jo helt fantastisk ut. Gleder meg til å få mer info. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Grafikken på filmen ser jo helt fantastisk ut. Ja, nettopp, på filmen. Hvilket ikke har noen betydning overhodet for produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå