Øystein.F. Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Den første av mange lange dagar fylt med godsaker er over. Les hele saken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Dette har naturleg nok sine konsekvensar. Ein av dei var at eg hadde store problem med å halde meg vaken under eit langt foredrag i eit rom med dempa og bortimot romantisk belysning, er ikkje lett. Bare jeg som har litt problemer med å lese denne setningen? Har ingenting med nynorsken å gjøre, føler bare at "er ikkje lett" ikke burde være der, men det er mulig jeg er trøttere en artikkelforfatter Ellers fint reisebrev, gleder meg til å høre om de mer innholdsrike dagene fremover Endret 16. august 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 En fornøyelse å lese som alltid Hr.Furevik Og biten som omhandlet mat og kombinasjonen av de pølsene fikk frem sultfølelsen her i gården...og eg orker rett og slett ei å bykse opp av senga får å mekke sammen noe mat...eller? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Underholdende lesing, og morsomt med videodagbok. Også veldig gøy å høre hvordan dere kan snike. Om det er skadefryd på stakkarene som måtte vente eller ikke er jeg ikke sikker på. Fortsett slik, gutter! Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er jo digge pølser det der! Sammen med noko god senep og kren så er det toppers! (Ok ikkje heilt østerrike med det går ) Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Man må bare like disse reisebrevene. Måtte også trekke litt på smilebåndet av kommentaren som sto under bilde nr. 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Hehe, morsomt med videoblogg. Dere er noen riktige skøyere dere. Gleder meg til å se og høre mer fra dere. ^_^ Endret 17. august 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå