Marte_InnleggNO Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 HTC raker inn priser når de beste mobilene så lagt i år er kåret. Og sjekk om du har vunnet årets mobil. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Go, HTC Desire, GOOOO! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 "Med TV-utgang, HD-opptak og en lynrask prosessor, er HTC Desire klar for å gi deg noen av de beste brukeropplevelsene en underholdningsmobil kan gi." Har HTC Desire TV-utgang? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 litt artig at iphone ikke var nominert i noen av kategoriene med tanke på at iphone faktisk gjør ting bedre enn andre telefoner. den er kanskje ikke en racer på kamera eller multimediafunksjoner, men den ser bra ut og har med sine elegante og enkle funksjoner slått godt an her på kontoret. Ellers ser jeg at SE X10i er nomnert i nesten samtlige klasser, og her må jeg si meg enig. telefonen har blitt med sine mange oppdateringer og bug-fikser blitt bedre, men jeg savner fortsatt en oppdatering til Android 2.x (som kommer en gang i høst...) Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 "Med TV-utgang, HD-opptak og en lynrask prosessor, er HTC Desire klar for å gi deg noen av de beste brukeropplevelsene en underholdningsmobil kan gi." Har HTC Desire TV-utgang? Ikke direkte med kabel. Bruk TwonkyServer Mobile og DLNA. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 FLAUT AT IKKE IPHONE VANT DESIGNPRISEN Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 FLAUT AT IKKE IPHONE VANT DESIGNPRISEN iPhone 4 kom ikke i salg i første halvår 2010 og var dermed ikke en gang blant kandidatene til Sølvtasten. Den blir utvilsomt nominert i en eller flere kategorier til Gulltasten som kåres 11. november, og du vil få anledning til å stemme på denne litt senere. Hensikten med Sølvtasten er altså å "huske" de mobilene som har vært populære i starten av året når Gulltasten deles ut senere, og derfor blir de mobilene som vinner Sølvtasten automatisk nominert til Gulltasten i samme kategori. En slags semi-finale, om du vil... (Årets Sølvtasten-nominerte måtte være "offisielt lansert og offisielt i salg i perioden 1. november 2009 til 31. mai 2010") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg