TST Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Sniking og kamp. Se filmen nå Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ser meget heftig ut dette her Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ser kult ut, men vet ikke om jeg liker måten det er så urealistisk på. Deus Ex 1 holdt seg iallefall forholdsvis realistisk, og ikke så mye over-the-top som dette virker. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Utrolig skeptisk. Actionscenene der så veldig scripta ut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg hadde en viss interesse for denne tittelen en gang, men etter denne videoen har de en god vei å gå for å få meg tilbake på lasset. Det første jeg stusser på er at det ser veldig "gammelt" ut, med litt stive animasjoner og dårlig skyggelegging. Dessuten har alt den harde upersonlige "klangen" Mars slet med i Doom 3, hvor alt så ut som det var laget av det samme halv-polerte stoffet. Videre er jeg ikke videre imponert over fargespekteret (det er ikke gull alt som glimrer), men selve gameplayet ser jo unektelig ganske kult ut, med robotarmer og den pakka der. Og det er jo det viktigste. Gameplayet altså, ikke robotarmene. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 njeee ... spiller heller enern en gang til. Men, sjølklart, dette må vel spilles før eller siden. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Håper ikke dette blir sånn Crysis aktig greier, slik at vi ender opp med å spille et fps-skytespill med noe "her har du masse kule robot/suit gimmicks" som viser seg å bli kjedelig ganske fort. Er redd for at de rpg aktige elementene fra eneren drukner i kul grafikk og slåssing ,og at spillet dermed ikke skiller seg noe særlig fra alt annet som dukker opp for tiden. Endret 16. august 2010 av Wrathmont Lenke til kommentar
Variable_InnleggNO Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Er sikkert sakt før men, hvis spillet blir konsollifisert, som en del andre spill. Så kommer jeg til å klikke vinkel. Ser ut som videoen er fra konsoll, uten at jeg skal si det sikkert. Deus Ex 1 var utrolig kult fordi du følte at augmentene hadde effekt og andre visse valg. Begrenset med plass var det også, veldig mange ting som gjorde spillet bra. Måtte jobbe litt for å komme frem Jeg er redd jeg blir skuffa, men hey vi får håpe på det beste Lenke til kommentar
Vademecum Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Spennende. Var litt skeptisk når jeg først hørte nyheten om at et nytt Deus Ex spill skulle komme, men dette ser meget lovende ut. Ga ihverttfal meg en Deus Ex stemning med litt Metal Gear Solid krydder. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Skal spillet foregå delvis i tredjeperson og delvis i førsteperson, eller er det jeg som blir forvirret fordi traileren har en veldig uklar skillelinje mellom gameplay, scriptet dilldall, og kvasi-cutscenes? Jeg håper for guds skyld ikke de har et generisk "hoppe til tredjeperson når man trykker på klistre-seg-til-dekning-knappen"-system for å best mulig kunne emulere verdens minst originale mekanikk, som tydeligvis befinner seg på alle utvikleres sjekkliste (sammen med ting som "hovedperson; mannlig, 30+, tredagers-skjegg" og "omgivelser; børstet stål, firkantet, skinnende") siden Gears of War. Da er vi også sikret kjempeoriginale og uforutsigbare omgivelser med "tilfeldige", strategisk plasserte betongblokker, kasser, eller søyler som indikerer at her skal man skyte en del folk. Lenke til kommentar
Vademecum Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det begynner å demre for meg at jeg kan være fanboy. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Vi får se, traileren i seg selv er ikke så veldig overbevisende, og hva er square-enix sin rolle i dette? Hadde de noe med de andre spillene å gjøre? AtW Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Square Enix er utgiveren av dette spillet, ettersom de nå eier det som var Eidos Interactive som sto for tidligere utgivelser av spill i Deus Ex-serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå