VEH_InnleggNO Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Skytespillet har omsider fått slippdato. Les hele saken Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Så mye de har vist av spillet osv allerede, var det der skuffende lenge til.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ja, synes det er litt lenge ja. Merkelige greier, burde heller holdt litt hemmelig først. Mange utviklere gjør dette på helt forskjellige måter. Noen viser ikke en ting før det nesten er lansering, mens andre viser altfor mye altfor tidlig slik at når spillet først kommer så vet vi egentlig alt om det. Kan ha ganske uheldig effekt sistnevnte. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Alle måter å gjøre det på har bakdeler og fordeler. Jeg føler selv at jeg ikke vet alt for mye om Rage enda, men det jeg vet er at jeg har inni hampen lyst på det. At jeg må vente enda et år får så være - Portal 2 kommer jo ut i mellomtiden for eksempel ^_^ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 og må kjempe mot mutanter, banditter og annet som hører postapokalyptiske verdener til. For oss som har koset oss med Fallout, Stalker, Borderlands osv er dette en herlig setning Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det var litt lenge til ja, men jeg venter gjerne. For dette spillet ser jeg virkelig fram til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå