sebastgs Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 "Your mouse has moved. Windows must be restarted for the change to take effect." Go Bill! Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 åherregud, jeg skal begynne på informatikk nå... betyr det at jeg må le av sånne her crappye spøker igjen...internett/pchumor er så ufattelig latterlig dårlig og jeg hater alle som synes alle slike vitser er moro. Tror kanskje du er på feil forum hvis du syns alt sånn er idiotisk, å du hater alle som liker PC-relatert humor går bare informatikk for å være kjip med meg selv, men det får være grenser Kanskje du hører mer hjemme på www.Sado.no forumet Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Tja, IBM hadde da også noen gode i sin tid (286/386 tiden) hvor de nærmest "krevde" at alt koblet til maskinen skulle være IBM-vare. Den jeg husker best er; "- no monitor detected, please check for failure or restart..." Denne meldingen kom kun dersom man brukte en uoriginal skjerm da ::Dan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå