A_berg Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 selv syntes jeg denne var ganske morsom: "kan ikke finne tastatur press f2" så dumt som bare windows kan det Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 hehe, den var litt morsom :smile: du skulle screen-shitta Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 selv syntes jeg denne var ganske morsom: "kan ikke finne tastatur press f2" Jeg synes ikke den var så dum, jeg. Jeg synes heller det var din tolkning av den som var dum. Og det faktum at pc-en din ikke fant tastaturet ditt. Sikkert noe du hadde gjort. Det er jo samme melding man får opp i oppstarten hvis du ikke har tastatur i, "Keyboard error, press F1". Er den like morsom som Microsoft sin? Eller er det bare det faktum at det var Microsoft som hadde laget feilmeldingen? Et realt gullkorn, ja. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hehe, den var litt morsom :smile: du skulle screen-shitta :wink: huh? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 "Screen-dump" KAn lett oversettes til screenshitte. Noen gang hørt noen si "I have to go and take a dump.." (Mer informasjon en man ofte har lyst på) Er vel meninga at de vil du skal trykke f2 når du får plugga in keyboardet? Egentlig mer logisk enn morsom... "Trykk f2 for å sjekke om det funker, etter du har prøvd å replugge det" (Men ja, den er morsom hvis man ser bort ifra logikken..) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 (Men ja, den er morsom hvis man ser bort ifra logikken..) Logikk? FYSJ! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Tror det er meningen du skal trykke F2 når tastatur er inn.... Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 (Men ja, den er morsom hvis man ser bort ifra logikken..) Logikk? FYSJ! ja, jeg skjønner ikke hvordan vulcan'erne greier det.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 "Your mouse has moved. Windows must be restarted for the change to take effect." Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 selv syntes jeg denne var ganske morsom: "kan ikke finne tastatur press f2" så dumt som bare windows kan det ja den var ikke så dum den Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 selv syntes jeg denne var ganske morsom: "kan ikke finne tastatur press f2"så dumt som bare windows kan det ja den var ikke så dum den Nei, men det må de som syntes den var morsom være. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 hehe, den var litt morsom :smile: du skulle screen-shitta :wink: huh? "Kan ikke finne tastatur. For å ta screenshot, trykk PrintScreen." Noe som skurrer? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 GalFisk: Jeg har gitt opp forsøket på å forstå noe som helst i denne tråden, og jeg råder deg til å gjøre det samme. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 BIOS sier til stadighet "Unable to detect keyboard, press F1 to continue". Logikken er alltid bra. Lenke til kommentar
obese Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 åherregud, jeg skal begynne på informatikk nå... betyr det at jeg må le av sånne her crappye spøker igjen... internett/pchumor er så ufattelig latterlig dårlig og jeg hater alle som synes alle slike vitser er moro. jeg har vært nerd før og går bare informatikk for å være kjip med meg selv, men det får være grenser Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 åherregud, jeg skal begynne på informatikk nå... betyr det at jeg må le av sånne her crappye spøker igjen...internett/pchumor er så ufattelig latterlig dårlig og jeg hater alle som synes alle slike vitser er moro. jeg har vært nerd før og går bare informatikk for å være kjip med meg selv, men det får være grenser Det virker som om du kommer til å få en flott tilværelse med den innstillingen. Å faktisk hate folk som synes andre ting enn deg er morsomt er noe av det mest tåpelige jeg kan tenke meg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 obese: Det der er vel blandt det mest latterlige og patetiske jeg har lest, hva en ler av kommer helt an på en selv individuelt. Man ler av forskjellige ting, det er fascinerende og spennende. Hvor kjedelig ville det ikke vært hvis alle lo av det samme? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 internett/pchumor er så ufattelig latterlig dårlig og jeg hater alle som synes alle slike vitser er moro. Jeg tror ikke det finnes noen som synes alle slike vitser er moro. Men lykke til med hatingen din. jeg har vært nerd før og går bare informatikk for å være kjip med meg selv, men det får være grenser Du høres ut som en meget intelligent fyr. Er du ikke flau over deg selv? Det hadde jeg vært hvis jeg hadde sagt noe slikt. Mest sannsynlig hadde jeg skaffet meg et nytt nick. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 åherregud, jeg skal begynne på informatikk nå... betyr det at jeg må le av sånne her crappye spøker igjen...internett/pchumor er så ufattelig latterlig dårlig og jeg hater alle som synes alle slike vitser er moro. jeg har vært nerd før og går bare informatikk for å være kjip med meg selv, men det får være grenser 10spenn på at du ikke blir så veldig populær i klassen din. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 ....jeg har vært nerd før.... Huh, nå prater du piss. Once a Nerd, always a Nerd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå