mcgroven Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Vi har tatt en prat med Miles Jacobson om 2011-utgaven av spilldopet. Les hele saken Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Veldig bra artikkel Gjør at jeg gleder meg enda mer, og med så mange endringer kan dette bli fort bli "Beste football manager spill ever" Lenke til kommentar
G.Sears Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 God artikkel! Gleder med villt til nyeste FM og FIFA Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 God artikkel og jeg har det som årets PC høydepunkt att Football Manager kommer ut og kommer helt sikkert til å skaffe meg det slik som jeg har gjort helt siden det aller første spillet fra SI så dagens lys i 1992 men da med navnet Championship Manager. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Spørs da om de klarer å innføre så mange endringer uten at det krøller seg, eller om FM12 må bli en ny finpuss-versjon. Jeg venter i spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå