mcgroven Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det sitrer, renner og svir. Gamer.nos utvalgte er ute på tur igjen. Les hele saken Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Bare for å pirke litt heter det av ren høflighet: "Øystein <--> Lasse og jeg" (sett de andre to i hvilken som helst rekkefølge, bare du setter deg selv til slutt. Det samme videre, det heter "Lasse og jeg" ikke "jeg og Lasse". Ellers ser jeg frem til morosomme blogger. Kos dere! Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hadde vært artig og vært med her ja! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Selv om det ikke er lenge siden vi var på E3 i Los Angeles, vet vi at det er mye nytt som presenteres i det som har blitt verdens største arrangement. Virkelig? Det er blitt såpass stort? Lenke til kommentar
Marqs Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Bra å se at mat blir grundig dekket denne gangen også Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Mat er dekket og alt er vel. Flott! Gleder meg til hauger av artikler de kommende dagene/ukene. Lykke til, gutter! Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Stå på gutter, dere gjør en svært viktig jobb for nasjonen der nede Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Da kan dere stille noen spørsmål til CCP om EVE. Er mye turbulens der for tiden.. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 gleder meg til fylldig dekning fra tyskland. Håper på litt mer Diablo3 info, selv om jeg er redd det meste spares til blizzcon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå