Captain Slow Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Tittel sier litt. Jeg bruker kabel til å koble opp via nettet til universitetet i bergen. Jeg har fått brukernavn og passord til å logge inn på nettet, via nettleser. Men jeg kommer jo ikke dit engang. Det som står etter ha kjørt forbindelsessjekk er, Forbindelsen til serveren er utløst. Vær så snill, hjelp! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Mulig at det er blitt blokkert for konsoller? Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Kan de gjøre det? Hva får de ut av det liksom? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kan de gjøre det? Hva får de ut av det liksom? For å forhindre att det games på skolens nett, husker når jeg var student att de begynte med det på slutten av min studietid som var 1999. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Jeg har kommet noen skritt videre, har fått nettet til å funke delvis, men for veldig ofte DNS-feil. Noen som vet hvordan jeg kan få rettet opp i det? Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg har kommet noen skritt videre, har fått nettet til å funke delvis, men for veldig ofte DNS-feil. Noen som vet hvordan jeg kan få rettet opp i det? Kjøp deg en billig ruter med mulighet for mac adresse cloning sett samme mac adresse som pcen din (den som skolen har godkjent) kjør nettet inn i ruteren og videre fra ruteren til ps3 WALLA problem løst Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Har du noen anbefalinger på hvor jeg kan kjøpe det? Slik at jeg vet at jeg kjøper riktig type, har ikke særlig peiling på dette Lenke til kommentar
dundasen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 komplett har mange gode og billige routere Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Er det noen som kan linke til en router som kan løse problemet mitt? Aner virkelig ikke hva jeg ser etter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå