ZprMario Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Noen som vet? Synes filmen var utrolig morsom, spesielt etter inntak av noen bayere først... PS, til dere som ikke har sett filmen, den er ikke rasistisk mot negere, som mange skulle tro ut i fra tittelen... Heller endel fordommer mot nordlendinger som bor litt "isolert" fra omverdenen :smile: Noen flere som har sett og likte/ikke likte filmen? EDIT: Må legge til at dette er en av de få kinofilmene jeg har sett da jeg lo så jeg falt av stolen... Vel, hvertfall sånn halvveis da... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Vet ikke når, men LOL for en film Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Film-musikken er laget av den geniale, norske gruppen Ulver. Har veldig lyst til å se filmen, men har dessverre ikke hatt anledning! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Btw.... Fant ut at den lanseres på video/dvd 3.desember. Blir mitt første kjøp etter den datoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå