Delta Spec Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg er ute etter en gratis privatserver med en god del spillere, uten all murlig "få alt med en gang" og levling til lv 80 på 60 sec. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ulovlig. Er heller ikke lov å spørre etter den slags på forumet her. Velkommen til forumet uansett. Lenke til kommentar
Delta Spec Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Noen uoffesilelle forrum det er murlig og lette etter servere på? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det er det helt sikkert, men du får ingen link til slike fra oss på dette forumet Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 http://www.xtremetop100.com/world-of-warcraft Google.com jau Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 han fikk visst link likevell uansett, en admin får komme å stenge tråden her. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hvordan er dette ulovlig egentlig? Er bare nysgjerrig. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) forde rettighetene til world of warcraft spillet tilhører blizzard og derfor skal all spilling skje på deres servere hvor spillere må betale mådentlig for å spille. når man spiller på privat server så tjener jo ikke blizzard penger på det og då bruker noen deres produkt uten å betale for det. og det går da i strid mot blizzard EULA avtale og det går i mot copyright loven Endret 16. august 2010 av KraniC Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Daså. Man har jo faktisk kjøpt spillet i utgangspunktet for å installere det Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det er i all hovedsak ikke DVD-en med klienten du betaler for, men nøkkelen du bruker for å lage en konto. Lenke til kommentar
Slu Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvorfor spille på en private-server anyways? Dritkjedelig, utrolig bugga, laggy og ødelegger hele spillet. Lenke til kommentar
Penvey Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Hvorfor spille på en private-server anyways? Dritkjedelig, utrolig bugga, laggy og ødelegger hele spillet. Man spiller ikke på priv server bare for å spare penger, man gjør det for å kødde med spillet, gjøre seg udødelig, drepe lich king på 5 sec osv. "Det er jo drit kjedelig da!" Det er jo ikke alle som synes det da vettu, og de får jo kanskje sett deler av spillet som kanskje ikke hadde vært mulig for dem ellers. Selv foretrekker jeg å betale, ser for meg at det er ganske tynt med folk på private servere, og tingene jeg oppnår blir garantert værende Endret 1. september 2010 av Dash Fiss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå