Gå til innhold

Finnes det telefoner som ikke er glatte ?

jabert

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå ha ny mobil og ønsker en som ikke er så glatt at den stadig faller ut av lommen. Jeg synes de nye som jeg har kikket på er så glatte. Har prøvd å gå på butikker for å kjenne på dem, men siden jeg ikke vil ha den bundet med et abonnement bryr de seg ikke . Så nå har jeg tenkt å handle på nett.

Ønsker en touch-mobil som ikke koster over 1000 lappen uten binding. Ellers trenger den ikke alle mulige nye tjenester, det holder at jeg kan snakke i den , ta gode bilder , sende sms og gjerne ha stor skjerm.

Men først og fremst skal den ikke være så glatt at jeg mister den . Min gamle er gummiert utvendig og det er helt supert. ;)

Håper det finnes noen som vet om en mobil som passer meg.

Tusen takk !

Endret av Randine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for hurtige svar begge to . :)

Jeg må nok gå bort fra touch skjønner jeg.

Jeg vil ikke bruke så mye på en mobil , derfor ønsker jeg en under 1000 kr.

Det var litt av et stridsvogn utseende på den du viser til Aspiranten. ;)

Den gamle jeg har fra før har litt gummi på siden , bare slik at den ikke er så glatt. Jeg er forundret over hvorfor alle vil ha så glatte telefoner. Det kan ikke være bare jeg som mister den ut av lommen. Kan det være at selgere håper at vi mister dem så får de solgt ny.

;)

Da forandrer jeg krava til ny telefon.

Først og fremst at den er litt seig utenpå , uten at den er så "grov". Den kan vel være "fin" , men seig.

Koster under 1000 kr. og et brukbart fotoapparat.

Går bort fra touch , men gjerne en litt stor skjerm , da uten at den dekker hele fronten.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg skal nå ha ny mobil og ønsker en som ikke er så glatt at den stadig faller ut av lommen. Jeg synes de nye som jeg har kikket på er så glatte. Har prøvd å gå på butikker for å kjenne på dem, men siden jeg ikke vil ha den bundet med et abonnement bryr de seg ikke . Så nå har jeg tenkt å handle på nett.

Ønsker en touch-mobil som ikke koster over 1000 lappen uten binding. Ellers trenger den ikke alle mulige nye tjenester, det holder at jeg kan snakke i den , ta gode bilder , sende sms og gjerne ha stor skjerm.

Men først og fremst skal den ikke være så glatt at jeg mister den . Min gamle er gummiert utvendig og det er helt supert. ;)

Håper det finnes noen som vet om en mobil som passer meg.

Tusen takk !

www.ripefritt.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...